return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 21)
View this Thread in Original format
Optimus
SnuggLe hier die pillennnnnnn:(

en pass me ook es wat muntjes ghehehehe:D:D:D
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe

Heeft iemand me nog gezien toen ik tijdens het draaien van Armin 2 meter achter hem stond? :) Ik was die gozer met dat witte shirt an.

-..... 103 (!!!!!!!!!!) ID&T munten! Dus als iemand er wat wil kopen!



Jepzz Ik en Franzelare hebben je nog zien staan schuin achter armin. Ik ben benieuwd naar die fotoos!! Ben je Ferry misschien nog tegen gekomen daar achter?

en ik geef je 50 Euro voor 40 munten :p :D!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08


Jepzz Ik en Franzelare hebben je nog zien staan schuin achter armin. Ik ben benieuwd naar die fotoos!! Ben je Ferry misschien nog tegen gekomen daar achter?

en ik geef je 50 Euro voor 40 munten :p :D!!


VERKOCHT! :)
Vet dat iemand me nog gezien heeft.
Foto's staan zo op http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur

Greetz,
SnuggLe
Optimus
KUT! ik wilde ze ook kopen grrrrrr:(

SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
KUT! ik wilde ze ook kopen grrrrrr:(


Ik heb er nog veel hoor. Heb er 103 in totaal. Dus je kan ze nog kopen als je wil. Ik wil er zelf wel 10 overhouden.

Greetz,
SnuggLe
Optimus
hoeveel kosten die muntjes normaal? heb je ook een tabel meegenomen voor ons?:D
DrunkNMunkey
Was weer een topfeestje! :p Voornamelijk lopen stampen in de cocoontent en q-dance tent, maar ook in alle andere tenten ff een kijkje genomen. Om 24:00 richting hemkade gegaan om weer tot 6 uur helemaal uit m'n dak te gaan. Was wel belachelijk warm bij q-base, maar dat kon de pret niet deren. Was weer geweldig! :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
hoeveel kosten die muntjes normaal? heb je ook een tabel meegenomen voor ons?:D


2 euro per stuk, verkoop ze nu van 10 voor 15 euro. Meer = goedkoper.

Greetz,
SnuggLe
Optimus
ik wil 30:D
franzelare
he snuggle ik heb ook nog wel interresse in muntjes :)
20 stuks :)

SnuggLe
Is goed hoor, kom maar langs Franzelare :)
Optimus, jou zie ik ook nog wel binnenkort, zal er wat achterhouden.
Shito
Hi everybody! :)

I was there too with some other french Tranceaddicts, and I wanted to tell you that I spent a marvelous day in your country! The DJs were excellent (especially AvB, he made 2 great sets!), all the people there were very kind and the atmosphere was wonderful! And I must say your girls are among the most beautiful in the world! ;)

I also went to Trance Energy in Utrecht last February, and my conclusion is: Holland is really the nation of Trance, no doubt possible.

Keep up the good work, and thanks a lot for all these tunes you bring to the rest of the world!

:toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 
Privacy Statement