|
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh..DanceValley = GEEN ID&T. :whip: :whip: :whip:
Damn...dat moet je toch echt wel weten hoor...... |
ik wist het, maar m'n handen waren sneller dan mijn gedachten...
kan ik trouwens niet iets met jou regelen voor die digicam?
enneh de kaarten zijn vandaag eindelijk binnen:) wachten duur lang als je erop wacht! |
|
|
| -TAIS- |
| Ik heb m'n kaartje ook! Ze waren alleen nog verkrijgbaar via Ticketbox, dus het gaat hard. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik vrees dat je m niet binnenkrijgt, en bij ID&T al helemaal niet |
Mogen wegwerpcamera's nog wel??
Hebben jullie trouwens ook gezien dat als je de laatste trein wilt pakken je voor het einde al weg moet lopen wil je nog thuis komen? :whip: |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hebben jullie trouwens ook gezien dat als je de laatste trein wilt pakken je voor het einde al weg moet lopen wil je nog thuis komen? :whip: |
ja mijne gaat al om half 12:whip: :whip: , dus ik moet maar ff zien hoe laat ik terug moet, anders heb ik die nacht nog een lange wandeltocht voor de boeg:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Gewoon 5 uur Dana in de fun meepikken.
Dan pak je gewoon de eerste trein weer terug :D
Eens kijken of KW daarvoor te porren is... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Mogen wegwerpcamera's nog wel??
Hebben jullie trouwens ook gezien dat als je de laatste trein wilt pakken je voor het einde al weg moet lopen wil je nog thuis komen? :whip: |
1. ja
2. ja
3. Kom je nog naar Addiction?:D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Gewoon 5 uur Dana in de fun meepikken.
Dan pak je gewoon de eerste trein weer terug :D
Eens kijken of KW daarvoor te porren is... |
CRISIS HE
gestoord ofnie :eyespop: :crazy:
zien we nog wel..
kwou eigenlijk met auto, en dan is dat out of order (trek ik met geen mogelijkheid) en OV betekent dat ik de volgende dag per definitie pas om 12 smiddags thuis ben:eyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Gewoon 5 uur Dana in de fun meepikken.
Dan pak je gewoon de eerste trein weer terug :D
Eens kijken of KW daarvoor te porren is... |
heb nog 2 kaartjes Q-base:D:D:D misschien dat theesaus ook wel wilt:D:D:D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Optimus
3. Kom je nog naar Addiction?:D |
Nope :confused:
Ik kan namelijk geen vrij krijgen van m'n werk :(
Ik weet niet hoe het zit met Mysteryland, maar ik zorg gewoon dat ik om 9:30 uur in de auto zit, kunnen ze me moeilijk terug halen. :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
ik wist het, maar m'n handen waren sneller dan mijn gedachten...
kan ik trouwens niet iets met jou regelen voor die digicam?
enneh de kaarten zijn vandaag eindelijk binnen:) wachten duur lang als je erop wacht! |
Eh..geen idee. Wordt moeilijk... Denk het niet sorry. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh..geen idee. Wordt moeilijk... Denk het niet sorry. |
Jij moet toch die tenten opbouwen, moet je gewoon ergens ff een gat graven en daar die cam ingooien en dan ff een stokje neerleggen op de plaats waar de de cam hebt begraven zodat Dj Bazz 'em weer terug kan vinden!! :D |
|
|
| mgerrits |
Ik ben er ook
en alvaste een klein tipje van de timetable
Armin van Buuren 19:30-21:00
Johan Gielen 14:30-15:45
JENSER |
|
|
|
|