return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 23)
View this Thread in Original format
jp
tijd vliegt
Chicane
Dus..
jp
een tsjech is geen rus
kolkiewolkie
Ik ben dit jaar nog wel naar mysteryland geweest trouwens :D . Was een fijn feestje, wel gruwelijk nat (poncho aan, poncho uit, x5). Maar d'r is nog niet zo heel veel verandert, ik vermaak me nog steeds het best in de kleinere/raardere areas :stongue: :wtf: .
jp
dan zat je daar goed
kolkiewolkie
Inderdaad :eyespop: , ben nauwelijks aan de kant van die floriade-heuvel geweest :tongue2 .
jp
sowieso de afstanden lopen is kut
MaGiK54
Nog nooit op Mysteryland geweest.....was het wat ?
Donna
Dunno,ben alleen op de Ruigoord editie geweest,wat was t 2001,2002 ofzo?
Die was wel retevet;-)
Opti
Jaaaaaaaaa, 2002, Marco V als afsluiter na Mauro, pikkedonker, lasers, Cafe Del Marco door de speakers, handjes in de lucht.

Heel klein brokje in mijn keel.

*zucht*

Donna
Best wel n baggergroot brok:p
Maar zo gaaf die periode in de houselerij te hebben meegemaakt of wat? X
kolkiewolkie
Ik ben dit jaar wederom geweest trouwens, was fun :D . Alleen weer 3x de poncho aan moeten doen, dat was wel weer jammer. Voor de rest een formidabel feest :wtf: .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 
Privacy Statement