|
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | | Originally posted by kolkiewolkie afterparty doe ik nie aan trouwes, ik wil dat euforische gevoel wat ik ongetwijfeld ga krijgen zo lang mogelijk vast houden (ent geld is dan probably ook op :D ). |
Ik weet nog niet of ik ga afterpartyen, ligt er net een beetje aan hoe wakker ik me nog voel.. Ik moet morgen al om 6 uur op om nog ff snel te werken en dan meteen de Lancia pakken en richtin A'dam scheuren!! Als ik nog leef en ik krijg Mr.Marcello en GUUS mee, dan wil ik wel door naar Club Qbase.
Ik zie jullie morgen wel!! |
|
|
| kolkiewolkie |
hehe, misschien dat ik TOCH nog een afterparty ga doen, maar dan lekker dicht bij huis :)
pietje bervoets reist namelijk na afloop van ML naar het rijssense lucky :gsmile:
en das mooi, daar ga ik dus maar ff naartoe met franz |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by franzelare
gaan er nog mensen uit de richting enschede?
want ik heb net namenlijk een mailtje gehad van ID&T dat ik gratis kaarten op kan halen bij de ingang :)
dus er zit nog wel een kleine kans in dat ik ook ff langs kom op mysteryland :D
alleen de reistijd staat me een beetje tegen met dit mooie weer :whip: |
kaartEN? :) 1tje over? :D
Andreas gaat om 16.20 vanuit LwD weg, als je een kaartje over hebt wil ik ook wel voor een paar uurtjes :p |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by moogwai
wordt nog lastige keuze Scott Bond, Marco V of Cosmic Gate :eyes:
|
SVEN VÄTH!!!! :D:D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Menno
'k ben er ook, daarna gelijk op Rank 1 springen.:) Ik ken tijs08 dus ik vind jullie wel hoop ik. |
Jepzz... dat komt wel goed!! Kheb er echt super veel zin in!! Helemaal los daaro!!
hier mijn schema :D
het overlapt elkaar aardig, maar dit is wat ik sowieso wil gaan zien!
Eclipse Serious Trance
15:00 Judge Jules
17:00 Matt Hardwick
21:30 Scott Bond
Q Hardhouse
12:00 Bas en Ram
13:15 Yves de ruyter
14:30 Kai Tracid
ID&T Tent
16:30 Ferry Corsten
18:00 JamX and De Leon a.k.a. DuMonde
19:30 Armin van Buuren
en 3 uur is echt een perfecte tijd.. de judge begint toch pas na een uurtje echt te knallen!! Ik hoop alleen Remy D wel tegen te komen op de meeting ;) :D :D |
|
|
| basd |
Wordt denk ik wel een vet feestje... Heb de hele week eihard gewerkt om het een beetje in orde te krijgen voor jullie :)
Het is de hele week mooi weer geweest daar, dus dat is het probleem in ieder geval niet... have fun ! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by basd
Wordt denk ik wel een vet feestje... Heb de hele week eihard gewerkt om het een beetje in orde te krijgen voor jullie :) |
kzal dr wel een teringzooi van maken dan:D:D:D |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| Dr. Kuipers |
Nog 30 minuutjes dan moet Kolkiewolkie hier voor de deur staan samen met Franzelare.
Dan 2 uurtjes in dat geweldige busje rijden :D
Over 3 uurtjes moet ik toch wel ergens aan het stampen zijn
Damn wat een heerlijk vooruitzicht :D :D :D |
|
|
| Flipper01 |
Zo, net klaar met de post bezorgen en ik kan gaan!!
Over een klein half uurtje stap ik in de auto en kan het feest beginnen!! :D |
|
|
| orange4 |
Yesterday is history, Today if a gift, Tomorrow is a mystery...
 |
|
|
| jploveparade |
| mysterland was een toppertje :D |
|
|
|
|