return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Jeaaaaaaaah baby! Now its for certain. I'm going to work for 5 days on Mysteryland..from the 16th of august till the 20st! So i think also during the party itself!! Maybe i can join up for the meeting..not sure if i'm working than.

Greetz,
SnuggLe
Flipper01
YEAH!!
Mr.Marcello heeft laatst tickets gehaald dus count ons ook maar in!!
Ik vind t jammer dat de tickets er niet zo fraai uit zien, maar de 'flyer' die je erbij krijgt maakt een hoop goed!!

Ik heb d'r echt zin in!! Is alweer een tijdje geleden sinds m'n laatste party. Op Kreta heb ik Johan Gielen, Dj Jurgen en Jean ook al gemist :rolleyes: dus ik heb d'r al lekker zin in!!

Kan iemand ff een tussenstand geven van de TA's die komen?? En waar gaan we meeten?? Qua tijd lijkt me 15:00 uur op zich wel relexed, tegen die tijd zullen de meesten nl wel binnen zijn en nog redelijk aanspreekbaar ;)
magrec
quote:
Originally posted by Flipper01
YEAH!!
Mr.Marcello heeft laatst tickets gehaald dus count ons ook maar in!!
Ik vind t jammer dat de tickets er niet zo fraai uit zien, maar de 'flyer' die je erbij krijgt maakt een hoop goed!!

Ik heb d'r echt zin in!! Is alweer een tijdje geleden sinds m'n laatste party. Op Kreta heb ik Johan Gielen, Dj Jurgen en Jean ook al gemist :rolleyes: dus ik heb d'r al lekker zin in!!

Kan iemand ff een tussenstand geven van de TA's die komen?? En waar gaan we meeten?? Qua tijd lijkt me 15:00 uur op zich wel relexed, tegen die tijd zullen de meesten nl wel binnen zijn en nog redelijk aanspreekbaar ;)



Ik krijg nooit een flyer, nu moet ik wel zeggen dat ik deze keer kaartjes heb gehaald bijde lokale sigarenboer 500m hiervandaan maar ik geloof niet dat ze eerder kaartjes voor id-t had verkocht....hele handleiding erbij :p ik vind ze wel mooier dan die van de ticketservice :)
Optimus
ik haal ze altijd bij de FRS bij een gabber, altijd Ticketservice dus...
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Optimus
ik haal ze altijd bij de FRS bij een gabber, altijd Ticketservice dus...


Ticketbox nu hè? ;)
M5
ik heb ook me kaartje dan binnen!

enne flipper..idd..kaartjes zien er bout uit... net zoals met sensation...innercity dat waren pas kaartjes! :D
Smirnoff
Het gaat toch niet om de kaartjes ??:conf:
M5
quote:
Originally posted by Smirnoff
Het gaat toch niet om de kaartjes ??:conf:


neej maare...zon mooi ontworpen kaartje heeft natuurlijk veel meer dan zon standaard door de computer ingevuld kaartje :cool:

boeit natuurlijk weinig.. maar kheb ze altijd op me bureau liggen hier dus ik zie ze elke dag :thepirate
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by M5


neej maare...zon mooi ontworpen kaartje heeft natuurlijk veel meer dan zon standaard door de computer ingevuld kaartje :cool:

boeit natuurlijk weinig.. maar kheb ze altijd op me bureau liggen hier dus ik zie ze elke dag :thepirate


ik vind het altijd zo pijnlijk als je ze af moet geven (en je nix terugkrijgt). zon kaartje is toch een aandenken, een souvenier.. tis me de laatste 3 grote feesten al gebeurd dat het 'INLEVEREN' was :( :mad: :whip:

anywayz, ik heb zon standaard ticketbox geval, die je in zwollywood op 6 plaatsten kunt krijgen ofzow
tijs08
YES!!!

Ik ben ook aanwezig!! Heb nog net voor da tik op vakantie ga 2 tickets kunnen kopen.. geld was beetje krap.. voor de vakantie enzo.. Want voor het geld van 1 kaartje zit je met de auto in Z-Frankrijk :D

Maar goad! Ik heb er zin in!! En zie ook uit naar die meeting! Met zijn allen beetje stampen daaro (right Flipper01 :)!!

En en 2e jaar COM! ;) :D wij kunne wel weer ff een dealtje sluiten he... kheb alleen nog geen poster zien hangen :( :).. Oja toch.. 1 hele grote bij mid-town in Den Haag.. maar dan moet ik een ruit in gooien.. en ik denk dat jij dat beter kunt doen... qua lengte.. look-a-like Bart de Graaf actie :D

Zo wat een heerlijk vooruitzicht is dit zeg! Vanaf maandag ff ruim 2 weken relaxen in Zuid-Frankrijk.. en dan kom ik terug en kan ik los op Mysteryland.. wat tevens op mijn verjaardag valt!!! WAT EEN FEEST :D!!

Menno
ben ook van de party, gisteren ff mijn kaartje gehaald.
En tijs08, langer dan 2 minuten wachten a.u.b :D
Flipper01
OKeej, kheb de thread nog ff doorgekeken en kom uit op de volgende namen (correct me if I'm wrong):

Flipper01
Kolkiewolkie
Little Theseus
M5
Magrec
Menno
Miss P
(?)
Mr.Marcello
Muppet
Optimus
Partyhardy
(?)
Snuggle
Tijs08
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement