|
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
heeeel leuk feestje! :D
ondanks dat ik de meeting had gemist toch nog best veel ta's tegengekomen!
schijnt dat er security lui helemaal gaar geschopt zijn door 20 man tegelijk.. iemand daar iets van meegekregen?
ik gelukkig niet... vond het echt zwaar relaxed... vooral zo rond een uur of 1800 toen je lekker beetje rond kon struinen zonder die felle zon op je kop.
ook nog ff bij de 3rd movement geweest... whahaaa echt fatte hardcore daaro.. leuk om weer es te zien :cool: |
|
|
| Muppet |
Geweldig feest...echt totaal los gegaan(zonder pillen of iets dergelijks)...vond de zweer rlx etc.
wel jammer dat ik de meeting gemist hebt...heb wel djrv, partyhardy en ik denk nog wel een paar anderen gezien maar die kende mij denk ik nie.....
Muziek was goed en dj ook
Heb wel twee vragen
WAAR WAS SCOTT BOND??????..toen ik daar aankwam stond sonique daar.
Zijn er sets opgenomen???
Greetz Muppet |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jammer dat ik zowel Onno als Bellie niet heb gezien :(
|
Bellie stond in de Techno tent ;)
Behalve de lui van de meeting, ben ik verder geen TA's tegen gekomen, ik heb ze iig niet herkend.
Dat van die security gasten die gekicked waren heb ik niet helemaal meegekregen, maar ik heb wel gezien dat er 1 gast behoorlijk kapot weggedragen werd.
Het viel me trouwens op dat er bij de ingang slecht gecontroleerd werd. Er waren nl opvallend veel digitale camera's en goede fototoestellen binnengekomen |
|
|
| Optimus |
bij de ingang werd er bagger gefouileerd.
Ik kom zo rennend naar die gast toe en zeg: "Fouilleer me maar!"
Zegt hij:"heb je pillen bij je?"
Ik:"nee joh"
*doe mijn hand in mijn zak om wat eruit te halen*
Hij:"je pillen?"
Ik:"nee man, ff me geld enzow eruit halen"
Hij:"hoeft niet joh"
*klopt zijn handen twee keer *LETTERLIJK* op mijn broekzak aan de voorkant en ik kan doorlopen* whahaha:D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
bij de ingang werd er bagger gefouileerd.
Ik kom zo rennend naar die gast toe en zeg: "Fouilleer me maar!"
Zegt hij:"heb je pillen bij je?"
Ik:"nee joh"
*doe mijn hand in mijn zak om wat eruit te halen*
Hij:"je pillen?"
Ik:"nee man, ff me geld enzow eruit halen"
Hij:"hoeft niet joh"
*klopt zijn handen twee keer *LETTERLIJK* op mijn broekzak aan de voorkant en ik kan doorlopen* whahaha:D |
Bij mij ook!! Hij vroeg alleen of ik pillen en/of wiet had. Ik zei nee. Toen vroeg hij of ik daar kwam om te dealen, weer zei ik nee. Hij zij: "Loop dan maar door!" Hij heeft me dus niet eens aangeraakt.... :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| magrec |
Scott bond draaide na judge jules hehe daar was ik........(no comments) ik heb helaas matt hardwick niet gezien.
owja en seb fontaine is idd NIET geweest hij is ook niet in de <<0>> wezen draaien remy heeft hem daar vervangen..
reden vliegtuig gemist... |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by magrec
Scott bond draaide na judge jules hehe daar was ik........(no comments) ik heb helaas matt hardwick niet gezien.
owja en seb fontaine is idd NIET geweest hij is ook niet in de <<0>> wezen draaien remy heeft hem daar vervangen..
reden vliegtuig gemist... |
De DJ na Judge Jules was 100% zeker MATT HARDWICK, niet Scott Bond. Scott Bond draaide VOOR Sonique, laatste nummer van Bond nog gehoord. Die 2 waren dus omgeswitched!!! :whip: Sonique was echt een belachelijke vertoning, droevig gewoon....
Verder een top-festival. Leuk om eindelijk een keer Miss Proximus en vriend te ontmoeten! :D
Hoogtepunten waren Dave Seaman, Armin en het laatste half uur van de set van Ashley Casselle.
:happy2: |
|
|
| Chicane |

Me met mijn trotse bezit sinds gistert :D

Wat is astrid toch een scheetje he? :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
De DJ na Judge Jules was 100% zeker MATT HARDWICK, niet Scott Bond. Scott Bond draaide VOOR Sonique, laatste nummer van Bond nog gehoord. |
Hmm das minder want k dacht dat hardwick niet zo sneu zou draaien naja dan is het maar goed dat ik ben weggegaan die set van hardwick begon bagger, en judge jules die knakker die heeft mijn oren mooi naar de klote geholpen pfff...hehe |
|
|
| Optimus |
Theesaus, die gozer die met Anne Savage draaide was Eddie Halliwell:)
| quote: | | He combines the hard tunes with superb scratching effectively re-mixing live! He's both a born showman, interacting with the crowd and working them up to a frenzy, as well as an extremely accomplished technician on the decks. |
dat met dat scratchen en interactie hebben we gemerkt:) |
|
|
| mantisnl |
chicane: waar heb je die slipmatten gehaald!!?? kvin ze wel rlax en xou ze ook wel wille kopen
grtz,
Dj mantis |
|
|
| Chicane |
| Mantis, heb ze van astrid gehad :D |
|
|
|
|