|
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
Antiphus
Bellie
DJ Bazz
Durafei
Flipper01
Kolkiewolkie
Little Theseus
LoginZ 90 % of all French TAs
M5
Magrec
Menno
Miss P
Mr.Marcello
Muppet
Optimus
Partyhardy
Snuggle
Tijs08
ik kom ook, heb vandaag 2 kaarten gewonnen bij ID-T:)
ik wilde in eerste instantie ook al gaan, maar dat ging niet door omdat ik niemand kon vinden die ook 45 euro overhad voor een kaartje.
maar nu dus 2 kaarten gewonnen, tis alleen ff afwachten tot ze in de brievenbus liggen
Durafei:
I have won 2 tickets for ML, but I have to wait first before I got them really. First, I would go, but I couldn't find anybody else who can pay 45 euro for a ticket. Greetz |
|
|
| SnuggLe |
Ik moet alleen nog ff kijken of ik dan wel op de meeting kan komen. Ik zit er dus wel onder werktijd. Ik bel wel ff iemand anders...want ik weet echt niet wanneer ik ff weg kan. Optimus, sl3t, geef me je ph0ne number ff :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| je gaat toch niet alles vertalen, tis toch niet voor hem bestemd dan hoeft t toch niet:D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
LoginZ 90 % of all French TAs
|
kijk! dit vinnik nou COOL!
die mafkees van een loginZ komt ook weer :D
(2 durafei: I mentioned how I was surprised to see that loginz and other french ta's come over :) )
overigens staat dr. kuipers d'r nog steeds nie tussen :p , kheb z'n kaartje toch echt al 2 weken in m'n bureau liggen :D |
|
|
| Remy D |
| IK GA DUS ZEKER NIET NAAR de MEETING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verder zeker wel keihard uit mijn dak daar!!! Without drugs denk ik. |
|
|
| Miss Proximus |
IK BEN BLIJ DAT REMY D NIET KOMT:rolleyes:
Antiphus
Bellie
DJ Bazz
Dr. Kuipers
Durafei
Flipper01
Kolkiewolkie
Little Theseus
LoginZ + 90 % of all French TAs
M5
Magrec
Menno
Miss P
Mr.Marcello
Muppet
Optimus
Partyhardy
Snuggle
Tijs08
2 Optimus: It doesn't matter whether some posts are not interseting for foreign M-land visitors...it has to do with respect! It's not very respectful to start writing/talking Dutch to each other with the presence of people that don't understand it! If it was the other way around you wouldn't like it either! |
|
|
| Darkzwever |
Ik zal er ook zijn, getooid in brak spencer en alles.
Ik lees wel waar de meeting gehouden wordt :D
prettige vakantie mensen
Darkzwever |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Darkzwever
Ik zal er ook zijn... |
:rolleyes:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Neem je je vriendin ook mee? :wtf:
:D :D :D
BTW dit keer zeker wel ff Airwave aanvragen bij Mauro Picotto ofzo :thepirate |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
:rolleyes:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Neem je je vriendin ook mee? :wtf: |
Neem dr mee ja! Tof wijffie was dat! ga ik wel samen met haar stampen:D |
|
|
| Miss Proximus |
Antiphus
Bellie
Darkzwever (+ girlfriend???)
DJ Bazz
Dr. Kuipers
Durafei
Flipper01
Kolkiewolkie
Little Theseus
LoginZ + 90 % of all French TAs
M5
Magrec
Menno
Miss P
Mr.Marcello
Muppet
Optimus
Partyhardy
Snuggle
Tijs08 |
|
|
| Muppet |
Komen er steeds meer bij:D, alleen moeten we nu nog een plaats+tijd bedenken waar we meeten. Ik heb eigelijk geen flauw idee waar en wanneer dus heeft iemand misschien een idee??
Greetz Muppet |
|
|
| Miss Proximus |
binnen 2 weken komt er een timetable op de site
laten we daarnog even op wachten :)
ik geloof dat er ook zweedse TAs komen dit keer :) |
|
|
|
|