return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 22)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by magrec
2 moogwai:
niet alleen de soap tent maar ook de progressive tent was op bepaalde tijden zo goed als leeg....(laten we het maar niet hebben over het wel weer aparte publiek wat er dan ook nog rondliep....niet bevorderlijk voor de sfeer :( )


De progressive en techno tent zijn de enigste die ik niet gechecked hebt. Maar Trance en Hardstyle (en techno misschien?) waren verreweg de populairste stylen... toch jammer van bepaalde tenten, maar zoiets hou je altijd. Misschien dat de meeste 'progries' naar Dancevalley waren geweest en geen geld/zin meer hadden voor M'land ofzo...


quote:
Originally posted by SnuggLe
Heeft iemand me nog gezien toen ik tijdens het draaien van Armin 2 meter achter hem stond? :) Ik was die gozer met dat witte shirt an.


Ik dacht al wat gaat die rare gozer nou weer doen... :D

Ik stond toen ergens vooraan, Ik lees nu ook dat onderhand iedereen hier ook in de trance tent stond, maar ik heb niemand gezien (terwijl ik toch een paar keer de hele tent heb rondgespit op zoek naar een paar lui)... Heb alleen DJ Bazz nog gesproken.. die stond naast me ook flink te feesten. Verder heb ik nog een tijd met Darkzwever liggen zweven :D
DJ Bazz
quote:
Originally posted by moogwai
DJ Bazz nog gesproken.. die stond naast me ook flink te feesten.


ik was zeker flink aant feesten:)
enneh Snuggle, ik zag je ook nog staan, ik had je nog niet eerder gezien maar herkende je wel van de foto's van TA.

en over die vechtpartij, ik had gehoord dat er een groep van ongeveer 25 man, hooligans waren het, dat zij aant rellen waren, er was zelfs nog met van die hekken gegooid schijnde het.
jploveparade
quote:
Sven Vath is een mafkees. Heb die vent van een meter afstand een half uur mogen aanschouwen. Tering, ik weet niet wat hij gezopen / gedaan had


Sven Väth is de Dano van de Duitse techno, die heeft alles gebruikt wat er ooit gemaakt is en alhoewel hij bijna niks meer gebruikt wil een lijntje coke er altijd nog wel in... :D
Flipper01
YEAH!!

Zojuist begonnen:Lady Dana live @ Mysteryland 2002 (2 uur set)
Op ID&T radio!!
Odyne
*Doev Doev Doev*

ff kijken of ik het stukje herken wat ik door de telefoon heb gehoord ;) :p
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Flipper01
YEAH!!

Zojuist begonnen:Lady Dana live @ Mysteryland 2002 (2 uur set)
Op ID&T radio!!


En hier in dat pleuris dorp nog steeds geen ID&T Radio.

Wordt vast wel weer opgenomen, dat ik hem kan downen :p
Opti
*zucht*

De goeie ouwe tijd dat je gehoorbeschadiging opliep op feestjes en je niet gefouilleerd werd.
basvh
De goede oude tijd dat festivals in NL niet op Vrij-Mi-Bo's leken!
kolkiewolkie
Vrij-mi-bo?
Opti
Vrijdagmiddagborrels:disbelief

jp
is dit alweer 10 jaar terug
Opti
tsja:disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 
Privacy Statement