return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 13)
View this Thread in Original format
Flipper01
Tijd is altijd lastig om af te spreken want iedereen heeft wel een Dj die je graag wilt zien en aangezien er zoveel goeds staat zal altijd wel iemand teleurgesteld zijn of gewoon niet komen opdagen..
Laten we het volgende maar afspreken:

Mysteryland TA-meeting:
http://www.downfire.com/Mood43/Flippie!/mysterylandmap.jpg

!!15:00 uur bij de EHBO tent!!

Weersvoorspellingen: 80% kans op zon, 10% kans op regen en 29 graden!!
jploveparade
zeg wat heb ik er in zin in!

Zag wel door het weer komen!!!!

Allemaal effe bidden om onze lieve Heer te bedanken voor de stralende zon zaterdag :o

Amen!
Chicane
Ik zal jullie verblijden met mijn aanwezigheid, gister 2 kaartjes in de brievenbus gevonden :D

Heb er nog 1 te koop eventueel dus :D
Miss Proximus
de fransen hebben om 13:00 bij de ID&T stage afgesproken :)
jploveparade
je ne parle pas francais et j'arrive a la porte de Mysterland a 13:00hr.

je regrette

chirac fume une joint
Dr. Kuipers
OK, me zal er zijn om 15 uur.

Meeste mensen ken ik nu wel van gezicht, dus kan nie missen.

See ya all there!!!

Mzzls
Menno
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
OK, me zal er zijn om 15 uur.

Meeste mensen ken ik nu wel van gezicht, dus kan nie missen.

See ya all there!!!

Mzzls

'k ben er ook, daarna gelijk op Rank 1 springen.:) Ik ken tijs08 dus ik vind jullie wel hoop ik.
Donna
We zien jullie wel ergens;)
moogwai
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar de Eclipse tent... Matt Hardwick (resident Gatecrasher) schijnt echt super te zijn :cool: ... en ook Anne Savage, John Kelly en Eddie Halliwelll kunnen er wel wat van heb ik vernomen. Sonique wil weleens mee gaan zingen!... niks voor mij :p Judge Jules vond samen met Gielen de beste in Heerenveen. En Scott Bond roelt natuurlijk... wordt nog lastige keuze Scott Bond, Marco V of Cosmic Gate :eyes:

En 15.00 is een mooie tijd voor een meeting.. zie jullie daar :)
franzelare
gaan er nog mensen uit de richting enschede?

want ik heb net namenlijk een mailtje gehad van ID&T dat ik gratis kaarten op kan halen bij de ingang :)

dus er zit nog wel een kleine kans in dat ik ook ff langs kom op mysteryland :D
alleen de reistijd staat me een beetje tegen met dit mooie weer :whip:

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by franzelare
gaan er nog mensen uit de richting enschede?

want ik heb net namenlijk een mailtje gehad van ID&T dat ik gratis kaarten op kan halen bij de ingang :)

dus er zit nog wel een kleine kans in dat ik ook ff langs kom op mysteryland :D
alleen de reistijd staat me een beetje tegen met dit mooie weer :whip:

eej franz, als ik het nie vergeet :p kun je (tegen een kleine vergoeding) wel mee terugkarren... ik ben toch al zo ongeveer taxichauff, dus je kunt zo mee :) . ik kar zo een stukkie om.... anders ben ik toch veeeeeeels te vroeg thuis :D . afterparty doe ik nie aan trouwes, ik wil dat euforische gevoel wat ik ongetwijfeld ga krijgen zo lang mogelijk vast houden (ent geld is dan probably ook op :D ).

overigens: 15.00, ik ben er, maar ik ben zoooo weer weg... de judge z'n setjes roeleren altijd best wel loodzwaar (denkt aan TE in heerenveen en qontact:gsmile: :crazy: en hem wil ik dus nie missen.... overigens heb ik gister alles ff in een fraaie tabel gezet (uitgezonder industrial, uk garage en nog zon wazig tentje) en dan valt op dat er gewoon OP IEDER TIJDSTIP MINSTENS VIER DJS tegelijk draaien die ik wil zien (of horen, zoals Iris het zou zeggen ;) )

magoed, ik ben er dus
Chicane
Donna, wel weer even op de foto in knuffel postitie he? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement