|
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
They scan the barcodes at sensation because they also do at football matches. They have what they call 'tourniquettes'
At mysteryland or any other location they wont, the security just takes your ticket, thats it.
I do hope so cause I have copies of his tickets :D
He's got them in Canada, and ticketbox send copies to me in Holland |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Darkzwever
Voor de rest moet TAiS ff zn private msges checken :eek:
|
Xie geen PM van jou? :conf: Stuur nog maar een keer...
Echt, ik schijt op dit PM systeem, werkt voor geen meter volgens mij. Al wel vaker gemerkt.
Tijs08, ik heb jou een PM teruggestuurd, istie aangekomen? (if not: ze zijn gewoon open).
Hetzelfde geldt voor Miss P, die had mij maandje of 1,5 een keer een PM gestuurd, heb ik toen gereplied, maar als ik bij Sent Items kijk, zie ik niets... Is die PM ooit wel over gekomen? :conf: |
|
|
| jploveparade |
| Zolang iedereen die box leeg houdt werkt het uistekend |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Donna
Ben jij gek,dan is de judge aan t draaien:P |
Qua tijd maakt t mij niet zo veel uit, zeg maar wat jou een betere tijd lijkt!!
Locatie heb ik niemand nog over gehoord dus die kunnen we mooi zo houden.. |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Qua tijd maakt t mij niet zo veel uit, zeg maar wat jou een betere tijd lijkt!!
Locatie heb ik niemand nog over gehoord dus die kunnen we mooi zo houden.. |
D'r staat een heeeeeele grote foto op de vorige pagina met een plattegrond + locatie voor meeting :D
Als we dat nou gewoon aanhouden, dan moeten we nu alleen nog ff een tijd afspreken. |
|
|
| jploveparade |
| ehm niet tijdens Hennes & Cold graag! 15:45-17:00 |
|
|
| SnuggLe |
Het maakt mij allemaal geen ruk uit wanneer en waar...weet toch niet zeker of ik kan (Lees: of ik dan dus wél aan het werk ben)
Diegene die behoefte hebben aan mijn gezelschap bellen maar :) Tais, Magrec, Optimus hebben mijn nr wel :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| 3 uur is een goeie tijd! |
|
|
| -TAIS- |
| Ok, 15:00 naast de EHBO tent! (Aan de kant van de trance tent). Sim-pel. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Hé Optisl3t, niet bellen en vragen of ik er ook ben (zie Sensation). Zit nml dan in Duitsland :D.
**EDIT**
Had ik beter niet kenne posten, nu gaat ie zeker bellen :crazy: |
|
|
| magrec |
Ok 15:00 @ the ehbo post...
Hmm that's ok
perfecte tijd draait toch geen interessante dj en alle sVkkels zijn er niet bij wnat gielen draait dan :toothless :haha: (dit is een grapje hoor):disbelief :nervous: ) |
|
|
| jploveparade |
| 15:00hr okidoki |
|
|
|
|