|
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Jij moet toch die tenten opbouwen, moet je gewoon ergens ff een gat graven en daar die cam ingooien en dan ff een stokje neerleggen op de plaats waar de de cam hebt begraven zodat Dj Bazz 'em weer terug kan vinden!! :D |
lijkt me wel een goed plan, wat zal de security raar opkijken als we met een schep aankomen:D |
|
|
| DJ Bazz |
astrid gaat afsluiten van 23.00 tot 24.00 hoorde ik net van haar op ID-T, ik zal wel niet veel van haar set mee kunnne pikken vrees ik:whip: :whip:
edit: op haar site staat van 22.00 - 0.00 :conf: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by mgerrits
Ik ben er ook
en alvaste een klein tipje van de timetable
Armin van Buuren 19:30-21:00
Johan Gielen 14:30-15:45
JENSER |
das wel een errruuug klein tippie:rolleyes: :toothless |
|
|
| Miss Proximus |
Joop draait als laatste in de trance tent, na cosmic gate :)
newsflash: Andreas en ik gaan misschien niet, omdat
- we het wel weer ff gehad hebben met die 13-in-een-dozijn feesten :p
- ik mijn enkel niet wil overbelasten voor mijn trip
- hij 100 euro uitgegeven heeft op DV....aan NIETS
- een laatste weekendje samen ook wel aantrekkelijk is...
maar ja...we komen wél als we buiten ML niets met LoginZ af kunnen spreken...tenzij het dan uitverkocht is :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Joop draait als laatste in de trance tent, na cosmic gate :)
newsflash: Andreas en ik gaan misschien niet, omdat
- we het wel weer ff gehad hebben met die 13-in-een-dozijn feesten :p
- ik mijn enkel niet wil overbelasten voor mijn trip
- hij 100 euro uitgegeven heeft op DV....aan NIETS
- een laatste weekendje samen ook wel aantrekkelijk is...
maar ja...we komen wél als we buiten ML niets met LoginZ af kunnen spreken...tenzij het dan uitverkocht is :D |
Wij hebben op DV ook bijna 100 euro uitgeven aan *lucht*,als we geld overhadden waren we wel naar dit feest gegaan,wederom vrijkaarten maar zelfs dat is nie aantrekkelijk genoeg meer voor idd 13 in een dozijn feesten,als ik jullie was zou ik jullie laatste weekend idd lekker samen doorbrengen,er zijn ook wel weer feesten als je terugkomt...
Denk wel dat t weer goed is dit keer:p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Denk wel dat t weer goed is dit keer:p |
grrrrrrrr :p
ik had me wel erg verheugd op het quintetje met Eddie Halliwell, Ashley Casselle, Matt Hardwick en Scot Bond :)
dat ik die dan niet kom te zien vind ik het vervelendst :(
mochten wij nog vrijkaarten krijgen dan..... :disbelief |
|
|
| Partyhardy! |
| dit wordt gewoon echt een top feest! onwijs gave line-up, meer dan vette dj's als Ferry, Armin, Scott Bond, Judge Jules, Rank1, Remy, Matt Hardwick en Mauro Picotto! :) :eyes: Als het weer mee zit wordt dit er 1 om in te lijsten en nooit meer te vergeten dat kan ik je garanderen ;) maar goed, als je echt last van je enkel hebt dan scheelt dat wel veel in de pret, aangezien je wel voor 200% los moet kunnen gaan! :cool: :D :) |
|
|
| Miss Proximus |
| ik probeer kaartjes te winnen :stongue: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by mgerrits en alvaste een klein tipje van de timetable
Armin van Buuren 19:30-21:00
Johan Gielen 14:30-15:45
|
Bij deze de rest...
Colosseum Main
12:00 Benny Rodrigues
13:15 Lucien Foort
14:30 Johan Gielen
15:45 Jean
17:00 Roog
18:15 Felix da Housecat
19:45 West Bam
21:15 Marco V
22:30 Ricky Effe (live)
22:50 Mauro Picotto
sluit 00:00
Ysylon SOAP
12:00 Ricky Rivaro
13:00 Marnix
14:30 Tiefschwarz
16:00 Tom Novy
17:30 Mousse T
19:00 Junior Sanchez
20:30 Emjay
22:30 José de Divina
sluit 00:00
Atomium Cocoon Techno
12:00 D. Diggler
13:30 Stanny Frannsen aka G Force
15:00 Funk D'Void
16:30 Michel de Heij
18:00 John Selway
19:30 Pascal FEOS
21:00 Johannes Heil (live)
21:30 Sven Vaeth
sluit 23:30
Eclipse Serious Trance
12:00 Eddie Halliwell
13:30 John Kelly
15:00 Judge Jules
17:00 Matt Hardwick
18:30 Anne Savage
20:00 Sonique
21:30 Scott Bond
sluit 23:00
Matrix CAPITAL Progressive
12:00 Andy Jay
13:30 Dave Seaman
15:30 Stef
17:15 Ashley Casselle
19:00 Remy
20:45 Seb Fontaine
sluit 22:45
Q Hardhouse
12:00 Bas en Ram
13:15 Yves de ruyter
14:30 Kai Tracid
15:45 Hennes and Cold
17:00 Gary D
18:15 Dana
19:45 Luna
21:15 Techno Boy
22:45 Pavo
MC Ruffian
sluit 00:00
Speedfreax
12:00 Gomes
13:30 Groovemaster' johnson
15:15 Femme Fatale
17:15 Vanbellen
19:00 Ramsey & Fen
21:00 Mike 'Ruffcut' Lloyd
MC SPYDER 12:00 tot 15:15
MC DART 15:15 tot 19:00
MISS BUNTY 15:15 tot 19:00
MC VIN-E 19:00 tot 23:00
sluit 23:00
ID&T Tent
12:00 Francois
13:30 Marcel Woods
15:00 Rank 1 ( dj set)
16:30 Ferry Corsten
18:00 JamX and De Leon a.k.a. DuMonde
19:30 Armin van Buuren
21:00 Cosmic Gate
22:30 DJ Joop
sluit 23:30
ID&T Radio tent
12:00 Marcus
13:00 Faro
14:00 Benny Rodrigues
15:00 Erick E
16:30 Olav Basoski
18:00 Eric de Man
19:00 Michel de Heij
20:00 Stef
21:00 Quazar (live)
22:00 Armin van Buuren
23:00 Astrid
sluit 00:00
The Third Movement presents: RUDE AWAKENING
12:00 K-Cee
13:30 Innerdrive
15:00 Beast Machines
16:00 Vitalic (live)
16:30 Kay D Smith
18:00 Peaky Pounder
19:30 Rude Awakening
21:00 N-Vitral (live)
21:30 The Happymakers
sluit 23:00
Namaste - Connecting cultures
12:00 DJ Bluestorm
13:30 DJ Riches
14:45 Dj Hepcat
16:00 The E fans (live)
16:15 DJ Bass 80
17:30 Dj Danyel
19:15 The E fans (live)
19:30 DJ Zen
21:15 DJ La.nebuleuse
sluit 23:00 |
|
|
| Dr. Kuipers |
Hey THX Flipper!
Kan ik alvast uit gaan vogelen wie en waar ik overal wil/moet zijn.
Damn heb er echt VET zin in.
Heb ook al partymakker gevonden die daarna meegaat naar Dana @ Q-Base!
Bijna 24 uur lang partyen :D |
|
|
| Durafei |
| Hey, where did get these set times? |
|
|
| basd |
Het terrein is nog een beetje kaal, maar de eerste tenten staan er al hoor. De mainstage wordt in ieder geval erg mooi, ik heb em lekker al gezien :)
Maar ik verklap nog niks... |
|
|
|
|