return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 6)
View this Thread in Original format
Durafei
My credit card has finally been charged week and a half after I ordered my ticket. Assuming they didn't send my ticket before actually taking the money from me, tickets must arrive within 13 days, cause I leave on 15th. Let's keep our fingers crossed :)
Optimus
dont worry, it will be right on time:)
Dr. Kuipers
Als alles klopt heeft Kolkiewolkie ook ticket voor mij gehaald dus ben ik er ook en anders hoop ik dat nog nie uitverkocht is.
Zit nog in Zuid Frankrijk.
Dinsdag wieder zuruck :)
DJ Bazz
een maat van mij die meegaat heeft een vet rielekste digicam, die moet eigenlijk wel ff mee voor een paar pix.
iemand goede suggesties hoe dat ding mee te krijgen?
Optimus
ik vrees dat je m niet binnenkrijgt, en bij ID&T al helemaal niet
Darkzwever
Mijn vriendin zal er niet bij zijn, ze heeft een zeer belangrijk hertentamen die week en moet dus leren. De volgende keer weer jongens :D Btw wat houdt die Partyhardy zich stil zeg :D
Kheb donders zin in Mysterylandddddddddddddd :D

Darkzwever
-TAIS-
I'll be there!! Heb er zin an!!! :D
Optimus
quote:
Originally posted by Darkzwever
Mijn vriendin zal er niet bij zijn, ze heeft een zeer belangrijk hertentamen die week en moet dus leren. De volgende keer weer jongens :D Btw wat houdt die Partyhardy zich stil zeg :D
Kheb donders zin in Mysterylandddddddddddddd :D

Darkzwever


jammer, doe dr de groeten!:)
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Optimus
ik vrees dat je m niet binnenkrijgt, en bij ID&T al helemaal niet


vaag, zag nl op de live uitzendingen van Dancevalley iemand lopen met een fotocamera, maar er moet toch wel een manier zijn???
SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ Bazz
een maat van mij die meegaat heeft een vet rielekste digicam, die moet eigenlijk wel ff mee voor een paar pix.
iemand goede suggesties hoe dat ding mee te krijgen?


Mjah, ik ben er aan het werk. Ik heb um dan wel bij me.. kan dan wel foto's maken neem ik aan mits ik niet te hard moet werken. Hoop dat ik ook naar de meeting kan komen. Bel dan nog wel ff iemand op.

SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ Bazz


vaag, zag nl op de live uitzendingen van Dancevalley iemand lopen met een fotocamera, maar er moet toch wel een manier zijn???


Eh..DanceValley = GEEN ID&T. :whip: :whip: :whip:
Damn...dat moet je toch echt wel weten hoor......
Optimus
ja nerd:D

en weleens gehoord van persaanvraag...? (partyscene bijv)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement