return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Meer SENSATION info... (pg. 10)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Hé lui, ik heb bij Music Discussion een forum over Sensation geplaatst, want ik vind het gewoon te gek als we allemaal kunnen afspreken! :)
Maar dit betekent natuurlijk niet dat we dan de rest van de nacht verplicht met elkaar moeten hangen ofzow! :D
En wat ik al eens eerder heb gezegd: gewoon links of rechts voor het podium! Of op de tribune! Het werkt echt wel, want zo deden we het met heel gabberend Leeuwaren ook altijd op grote feesten. :)
De tijd moeten we maar ff mee wachten, want als we gewoon vóór de set van een vette dj afspreken, kunnen we samen ook ff uit ons dak! :D
Ennu...als ik tegen die tijd m'n TA shirtje al heb trek ik m zeker aan! Jullie ook?
En voor degenen die zich te stoer voelen om af te spreken, of die zich teveel schamen voor zichzelf om af te durfen spreken: be there or be square! hahaha ;)
Vinyl Boy
Ik denk niet dat Paul Oakenfold komt op het (commerciele kinderfeest) Sensation, want welke doorsnee radio 538 of TMF kijker kent die gast nou? niemand tog, hij is dus niet commercieel aantrekkelijk..Sven Väth ook niet echt vind ik. Vorig jaar was het nog niet zo commercieel, dus toen waren ze er wel... Wat rank 1 en marco betreft, die zouden er wel eens kunnen staan. Maar als marco slim is, doettie niet mee aan deze commerciele uitbuiting.
Erg jammer dat het zo moet lopen met een topfeest als Sensation, hoop niet dat het overslaat op de Q-dance parties,

greets
ampburner
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Erg jammer dat het zo moet lopen met een topfeest als Sensation

Da's niet jammer, het is gewoon de marketingstrategie van ID&T. De bedoeling van sensation is om zo veel mogelijk tmf kinderen in aanraking te laten komen met trance, met als doel: verkoop van zoveel mogelijk cd's, het organiseren van meer grote commerciele feesten...meer geld verdienen. Ze creeren een vraag naar hun eigen product. Btw, er zijn genoeg andere feesten waar je je net zo goed kunt vermaken dus...

just my .02 euro's
michiel
quote:
Originally posted by Vinyl Boy

Wat rank 1 en marco betreft, die zouden er wel eens kunnen staan

die staan er
dat is al zeker

enne....tim....als het dit soort gasten blijft, gaan we dan nog wel?? ff goed nadenken hoor!
spreek je later

later

michiel
michiel
enne...miss proximus > check voor reacties ff die mega-lange thread van je.
ik ben er op zich wel voor, hoor

later

michiel
Miss Proximus
Ummmm...herinnert niemand zich Oakie bij van Diepens Dance Department? Ik wel nl. Dus vast wel meer 538 mensen.
En ik wil zo graag dat jullie gewoon blijven komen naar deze feestjes, want je werkt zelf toch mee aan een goeie sfeer? Zonder jullie diehard TA's is r verder niks meer aan! :(
Vinyl Boy
hey

als het dit soort gasten blijft, dan ga ik mooi niet naar sensation hoor. we gaan wel naar qlimax dan.

mzzls
michiel
gingen we eventueel potentieel sowieso toch al, of niet?
I'm working on it (hint, hint ;))

later

michiel
PolluX
godver he, waar kun je tegenwoordig nou niet heen of het is al weer commercieel !!! tmf mot weg !!!!

trouwens, 3 juni is er een cool feest in starlight (nijkerk)

met

2 uur tiesto
2 uur tom harding
2 uur commerciele gieltje
2 uur commerciele piet berpoot
2 uur armin
2 uur marcie van dale
2 uur miss promiss

duurt van 15:00 tot 3:00
Henkie_henk
quote:
Originally posted by PolluX
godver he, waar kun je tegenwoordig nou niet heen of het is al weer commercieel !!! tmf mot weg !!!!

trouwens, 3 juni is er een cool feest in starlight (nijkerk)

met

2 uur tiesto
2 uur tom harding
2 uur commerciele gieltje
2 uur commerciele piet berpoot
2 uur armin
2 uur marcie van dale
2 uur miss promiss

duurt van 15:00 tot 3:00

Ik weet ik weet... ik ga ik ga.. ik ga dik me ass erafpartyen en naar huiskruipen!! hell yeah toch nie zo ver weg :D Deze line up is eigenlijk nu beter dan die van sensation lol :D

Is trouwes al een thread hierover.. ;) en als je ook nog ff die "attention moreno" thread omhoog wil werken :D zou ik dat ook wel aardig vinden ;)

Miss Proximus
TMF WAS ER VORIG JAAR OOK AL BIJ IDIOTEN!!!!!!!!!!!!!! (:D)
Nastra Azzurro
Vorig jaar was het FOX. niet Tmf. Het was gesponsered door FOX SLAM EN MTV

denk ik

maar zeker geen Tmf
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement