return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Meer SENSATION info... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Akira
IK ben er wel van de partij....schijt aan die TMF kinderen,ik maak er zelf wel een leuk feesie van :)
magrec
ik ben er hoogst waarschijnlijk ook wel.
Ik vind het alleen jammer want een feest als sensation heeft niet die reclame nodig op tmf. ach als de muziek maar goed is en er niet teveel kijkers zijn (beetje kijken en niet dansen :( ) dat haat ik nl alleen maar komen om te zeggen dat je naar sensation bent geweest. Triest.

grtz magrec
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Akira
IK ben er wel van de partij....schijt aan die TMF kinderen,ik maak er zelf wel een leuk feesie van :)

Word

Ik doe met je mee...
tango
Ik denk dat ik sensation maar is ga overslaan dit jaar. Het kan toch niet mooier worden als de herrinering van vorig jaar. (op je hoogtepunt moet je toch altijd stoppen volgens de topsporters?)En dat commerciele gedoe allemaal, ik ga het wel live op tmf kijken ofzo :p

Ik denk dat ik maar lekker naar dancevalley ga dit jaar. Hebben jullie trouwens de line-up van impulz outdoor al gezien? (rank1,armin,cross,emjay)

greetz,
TNG
Vinyl Boy
Vorig jaar sensation was echt HET feest van de eeuw ja, wellicht dat het nu alleen nog maar tegen kan vallen..zoals iemand zie: een goed feest verkoopt zichzelf wel. Jammer dat het op TMF moet komen. En je kunt wel zeggen dat alle arties tegenwoordig op TMF komen, maar dat is pas als ze geweets zijn en niet voordat ze zijn. Nu wordt de hele reclamecampagne door TMF gerund, das geen goed nieuws hoor. Dan denken die kinderen dat het een "feestje" is. Erg zonde, afgezien va dit alles baal ik nog steeds dat ik er niet heen kan...tenzij de line-up zuigt natuurlijk, mara dat zal wel niet.
laten we maar hopen dat het nog meevalt. als je strax echter ook nog reclame hoort op 538 dan kun je het echt wel shaken...

mzzls
michiel
ja gasten, ik ben het echt extreem eens met alles wat hier al gezegd is, al die kleine klotekindertjes die niet weten dat trance ook house is, moeten echt gewoon heel hard wegblijven. Maar goed, wat ik wou zeggen is: we moeten niet vergeten dat ze vorig jaar met Sensation gestart zijn als een wat commercieler feest naast underground feesten als bv Innercity en Mysteryland. Dat was de gedachte van Sensation, ze wilden grotere house-feesten ook voor het grote publiek toegankelijk maken. Dus ja, dat ze dan dit jaar weer eem stukje verder gaan, daan hebben we ons dan maar bij neer te leggen, hoe jammer het ook is.
Nogmaals, ik baal er ook echt onwijs van.

later

michiel
michiel
ummmmmm..........dat titeltje van die vorige post moet je ff wegdenken

later

michiel
Mysteric
Je hebt helemaal gelijk. Ik hoor Stutterheim (kweet niet hoe je het precies schrijft) nog zeggen: "Met Sensation willen we dance mainstream maken."

das wel gelukt ja
michiel
ja precies

later

michiel
Remy D
Het word wel leuk.. :D

Jukx
quote:
Originally posted by tango

Hebben jullie trouwens de line-up van impulz outdoor al gezien? (rank1,armin,cross,emjay)

TNG

Mmmmm.... wat dacht je van Billy Nasty, Sven Väth en Dave Clarke????????!?!?
Akira
he SVEN VATH???ARMIN??dat zijn vette namen...

maar waar kan ik de gehele line up vinden ???

please show me !!
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement