return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Meer SENSATION info... (pg. 6)
View this Thread in Original format
Doube-U-B
Ik kan het natuurlijk erg mis hebben, maar ik dacht dat DD ook door ID-T georganiseerd was?

Verder wil ik eerst de line-up zien, dan weten we meer!
Akira
Ik wil de line up ook wel es weten...als ze er een bagger line up neerzetten dan ga ik gewoon niet :(

tiesto niet draaien op sensation???vorige keer draaide die echt meesterlijk goed zeg :D
Henkie_henk
Ja met die line-up w8en ze wel lang zeg...

alhoewel.. ach ja

Ik heb ze iniedergeval al gemeeld :D Nu zullen ze dus wel opschieten
Mysteric
de dresscode voor Sensation:
white

Dat wilden ze voor Innercity ook al doen, maar dat was niet echt doorgekomen bij de massa geloof ik... zou dit wederom voor Miles zijn???
Akira
quote:
Originally posted by Mysteric
de dresscode voor Sensation:
white


dresscode white???nou dikke lul daar doet denk 95% van het publiek niet aan mee aangezien er super veel dagjes mensen komen op sensation....Als het nou een feestje van paar duizend man was dan was er meer kans van slagen geweest
mpost
white?
hoe weet je dat? Zeiden ze dat ook al over de mail?

Volgensmij heeft echt meer dan 50 procent schijt aan zo'n dresscode voor zo'n groot feest. En wat willen ze dan doen? Al die mensen gaan weigeren ofzo? Yeah right...
Akira
quote:
Originally posted by mpost
white?
hoe weet je dat? Zeiden ze dat ook al over de mail?

Volgensmij heeft echt meer dan 50 procent schijt aan zo'n dresscode voor zo'n groot feest. En wat willen ze dan doen? Al die mensen gaan weigeren ofzo? Yeah right...


Juist helemaal mee eens....het gaat ze NOOIT LUKKEN die domme geld wolven van ID&T ook
mpost
quote:
Originally posted by Akira


Juist helemaal mee eens....het gaat ze NOOIT LUKKEN die domme geld wolven van ID&T ook


Ja zal je zien.
Gaan ze iedereen weigeren, staat 10 meter verderop een kraampje waar ze witte lakens verkopen om over je kop te doen voor 25 piek per stuk. Maar dan wel met een mooi ID$T printje erop ;)
Akira
quote:
Originally posted by mpost


Ja zal je zien.
Gaan ze iedereen weigeren, staat 10 meter verderop een kraampje waar ze witte lakens verkopen om over je kop te doen voor 25 piek per stuk. Maar dan wel met een mooi ID$T printje erop ;)


NOu als die apen dat gaan doen...dan steek ik persoonlijk dat kraampje in de fik...hehehe ;)
magrec
Zolang ze maar net zoals vorig jaar gratis ice tea ronddelen rondom de arena (ah lekker drinken en dat gratis)

hehe was wel geinig.

magrec
quote:
Originally posted by Mysteric
de dresscode voor Sensation:
white

Dat wilden ze voor Innercity ook al doen, maar dat was niet echt doorgekomen bij de massa geloof ik... zou dit wederom voor Miles zijn???


idd voor innercity zou het volgens mensen ook zo moeten.
Ik had wel witte broek aan :D maar niet om die reden.

btw ik trek aan wat ik daar aan wil hebben wit of zwart dat maak ik zelf uit.
Akira
Ja op zo'n groot feest waar ik 100 piek voor moet dokken dan bepaal ik zelf wat ik aantrek...

Ja over de line up...MARCO V,RANK1 en JOhan gielen waren als het goed al bevestigd...maar ja voor die drie heb ik geen 100 piek over er moeten nog zeker TOPPERS bijkomen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement