return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Meer SENSATION info... (pg. 12)
View this Thread in Original format
Mysteric
money money money

radio538 en TMF kopen de uitzendrechten, wat dus extra inkomsten in het laatje brengt. Ook zorgen 538 en TMF ervoor dat er extra promotie komt...zodat sensation meer bezoekers trekt -> meer vraag = hogere prijs (economie).
Hogere prijs....meer omzet.

En trouwens, zonder uitzending op 538 geen live-sets te downen op internet. En tja TMF... als ik op een feest ben geweest waar TMF weer eens gefilmd heeft ga ik toch stiekum wel ff naar The DJ's kijken of ik nog wat bekends zie...

Whatever...ik ga toch wel naar de Arena voor Sensation. Ookal kost het me 100 piek
Robvef
quote:
Originally posted by Mysteric
money money money
En trouwens, zonder uitzending op 538 geen live-sets te downen op internet.

We hebben altijd nog SLAM FM!!! :)
Ik zal trouwens ook wel gaan. Wat is tegenwoordig geen commercieel feest meer.
Miss Proximus
't is toch maar net zo leuk als je t zelf maakt! (dat wordt voor mij een knetterfeessie!!! :D)
Mysteric
Das waar...als je met een leuke groep gaat kan je zelf op TE grote lol beleven. (ik spreek uit ervaring dus...kut-feest met veel rare mensen maar toch lol gehad met de luitjes met wie ik was)
Jukx
Helemaal mee eens!! Ik bedoel, je moet niet naar Sensation gaan met de instelling van een ongelofelijk underground feest met de allerwreedste dj's etc etc. Je moet er gewoon zelf een leuke avond van maken... en ik denk niet dat dat moeilijk is want volgens mij wordt het echt wel een leuk feest!!!
Robvef
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het maakt niet uit of je op een commercieel of underground feest ben. Je moet het toch altijd zelf gezellig maken.

En feesten zullen we toch wel!!
Henkie_henk
Gave avatar Robvef..

En julie hebben wel gelijk ja.. gewoon relaxt zelf party van maken.. dat kan ik zelfs in apres ski hutten :D
Robvef
Ja je hebt gelijk. Die avatar heb ik aan de hand van een tutorial in PS6.0 gemaakt. Die kun je hier vinden:

http://user.fundy.net/morris

Morgen dat gedoe op TMF maar tapen. Morgen naar personeelsfeest. Gratiz zuipen, sla ik niet af.
Miss Proximus
Gelukkig heeft eindelijk (bijna) iedereen de goede instelling weer te pakken! Ik was al bang dat ik de enige nederlandse TA zou worden op Sensation!
Akira
zelf een feesie van maken :D :D moet het niet zo kut worden als IC3

Remy D
quote:
Originally posted by Akira
zelf een feesie van maken :D :D moet het niet zo kut worden als IC3

Ik blijf het zeggen: "Ik heb me zeker wel vermaakt op IC3" :)

Maarja nu kan ik het nou eenmaal heel snel leuk maken want ik zie toch overal de FUN van in.... :)
Robvef
quote:
Originally posted by Remy D

Maarja nu kan ik het nou eenmaal heel snel leuk maken want ik zie toch overal de FUN van in.... :)

Zo mogen we het graag zien. :) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement