return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Meer SENSATION info... (pg. 11)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
Vorig jaar was het FOX. niet Tmf. Het was gesponsered door FOX SLAM EN MTV

denk ik

maar zeker geen Tmf

Hier staat me ook al iets van bij ;) poe poe..

Fox deed ook die lachen uitzendingen over cream.. en al creams partys.. wil ik ook nog es heen!
Nastra Azzurro
jaman ik ga er zeker volgend jaar heen en ook naar gatecrasher( me zus woont er naast yeeeeesssssss) dus dat is een MUST
volgend jaar woon ik zelf ook in UK dussssssss!!!!!!!
Miss Proximus
inderdaad nastra, scherp gezien! (m'n geheugen is ook niet alles meer) :D
maar ja, fox, tmf, sbs6, rtl 4 t allemaal even commercieel toch? maar fox is natuurlijk wel t stoerst, omdat ze ook altijd de Admirals uitzenden! :)
Nastra Azzurro
FOX is weg nu whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
neeeeeeeeeeeeeeeee
wat is v8 nou weer lijkt op een Frans tv station
lamaar.........uhm ja okay........,
oi
PolluX
gaan deze forum nou over televisie of over sensation ? wat kan mij dat pleuren wie er sponsort, als het maar niet te commerciel word wat het vast wel gaat worden
PolluX
en voor de gene die een geintje willen maken over mijn eerste woord...het is gaat ipv gaan, sorry
Robvef
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
FOX is weg nu whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
neeeeeeeeeeeeeeeee
wat is v8 nou weer lijkt op een Frans tv station
lamaar.........uhm ja okay........,
oi

Eeuuhh --> V8 is het oude Veronica. Dat heeft weer met een of andere verandering in medialand te maken. Yorin is van de HMG. Ik ben daar trouwens ook de weg kwijt. Maar zoiets is het.

Maar weer terug naar het topic. --> Weet iemand al iets over wat buitenlandse DJ's die komen. We kunnen en moeten voor a.s. zaterdag toch wel wat meer info over kunnen krijgen hier.
Opti
jaaa, hey obi, kan jij niet ff wat door laten schemeren aan ons??? :)
moogwai
quote:
Originally posted by Mysteric

Datum : 7-7-2001

Ik heb er eigenlijk nog helemaal niet op gelet, maar op 7 Juli zit in Salou :) ... dus helaas geen Sensation voor mij :confused:

Gelukkig is Johan Gielen op 8 Juli te bewonderen in Pacha :D
Vinyl Boy
to michiel: ik denk niet dat ik ga, rank 1 vond ik op trance nrg ook niet echt top hoor, beetje soft. marco v is wel cool...tja, om nou 100 piek te gaan dokken, kweet het niet hoor, ff de rest v/d line-up afwachten maar.

mzzls

Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
beetje soft

Jaja
want jij bent wel wat harders gewent (03/02/01) jaja weet je nog uhm (IK WEL)
hahahaha
Rudy
1 ding begrijp ik gewoon echt niet!

Vorig jaar maakte ze heeeeeeel weinig reclame! Niet echt een underground party, maar helemaal niet commercieel! TOen kwam die k*nker clip uit van Cygnus X! Toen kende dus iedereen sensation! En toch gaan nog extra TMF erbij halen! Neem maar van mij aan, die 40000 mensen komen ECHT wel hoor! En sponsors komen ook, dus ik begrijp echt niet waar die gasten mee bezig zijn! Hier zie ik de logica dus ff niet van in! Wat jullie??

CYa
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement