|
Meer SENSATION info... (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
| Ik had het ook aardig naar me zin op IC3......(gezien de omstandigheden).........'Actually' heb ik me op elk feest vermaakt (qlimax TE IC2 sensation HHE etc) Zelfs Impulz was super vet Na de Garderobe 'incident' haha Kut organisatie maar wel VETT gefeest yesssssssssssssssssss |
|
|
| Robvef |
| Ja, Impulz was VETT. Wel eerst lang in de rij gestaan en 's morgens nog een jas kwijt. Maar het was GOOOOEEEDDD. |
|
|
| michiel |
allemaal mee eens hoor gasten
maar ff over de line-up......ik vind dat we ons eigenlijk best een beetje mogen schamen met zn allen dat we een dag voor de bekendmaking met zo'n goede community nog niet de complete line-up van sensation weten. klotezooi :(
later
michiel |
|
|
| Robvef |
Yep, dat is goed fout. Is het dan toch zo'n goed bewaard geheim gebleven. Dan neem ik wel mijn petje af, voor die gasten van ID & T.
We weten natuurlijk wel zeker dat Jean en Rank 1 komen. Van Jean staat het zelfs in zijn agenda. Maar ik heb volgens echt alle agenda's van DJ's nagelopen en nergens staat er wat bij over Sensation.
Dat kan twee dingen betekenen. Of ik heb niet goed gezocht of het management heeft van ID & T te horen gekregen dat ze het er niet op mochten zetten.
Morgen weten we het ja, maar dat had niet gemogen.
In ieder geval. Prettig weekend en feest ze allemaal. I am going home!!!! :D |
|
|
| Remy D |
Ja wel goed dat ze het geheim hebben kunnen houden...
Wel las ik ergens dat Dumonde op Innercity komt dit jaar maar of dat waar is weet ik niet..het lijkt mij wel heel erg vet..:D |
|
|
| Vinyl Boy |
wow, spannend hoor, die line-up. ben erg benieuwd...word zeker weer om 12 uur vannacht bekend gemaakt op de site ofzo, of heeft dat domme tmf de primeur?
ik merk het wel,
later |
|
|
| Robvef |
Een keer raden!!!
Voor wie het niet weet (TMF dus) |
|
|
| Ding Chavez |
Hoe laat wordt het nou eigenlijk uitgezonden??? Zal wel om 22:00 zijn in The DJ's....
Zal wel van 22:00 tot 24:00 tapen ofzo, ff kijken en die band ritueel verbranden :p |
|
|
| mpost |
| Volgensmij begon het om 2100 uur tot 2200 uur. |
|
|
| Rudy |
The main theme is Rank 1 - Many miles too soon!
quite obvious!
You can hear it on www.sensation.nl |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Rudy
quite obvious!
Meen je dat nou, dat je dat al weet..;) |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Rudy
quite obvious!
Yo RUUD je mag best Nederlands praten hier
LOL |
|
|
|
|