|
Meer SENSATION info... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Nog een nieuwtje
Radio 538 en TMF gaan ook meedoen bij Mysterylands.. Ik maar denken dat mysteryland stukken minder commerciel was...
Ik hoop dat er nog een stoppen aan is...
:D |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by michiel
yesssssssss i'm in! die stomme nicht voelt zich een beetje te cool.
later
michiel |
oja joh ben jj ook oNlinE MICHIEL |
|
|
| Robvef |
Jongens, de commerciele trein is al weer een hele tijd gelden begonnen met rijden (denk aan de gabber/happy hardcore feesten) en is echt niet meer te stoppen. Hij dendert verder en verder en neemt op een gegeven moment alles scenes mee. Dan zit er maar weer een ding op en dat is weer een nieuwe stroming beginnen en een paar jaar later begint het weer van voren af aan.
Geloof me, er is geen ontkomen aan. |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dan zit er maar weer een ding op en dat is weer een nieuwe stroming beginnen en een paar jaar later begint het weer van voren af aan.
|
dat is het hem nou net robvef, dit is zooooooo'n mooie stroming die willen we niet kwijt!!!
later
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
Trek je d'r dan gewoon niets van aan! Ik heb me in de gabbertijd prima vermaakt, ook al zaten TMF en de zwabbers er met hun neus bovenop! Dat commerciële kun je toch niet tegen houden, toch?
En waarom zou je een nieuwe stroming beginnen, wanneer je de huidige muziek gewoon supervet vindt????
Er wonen nou eenmaal een hele hoop mensen op de wereld, en aangezien House niet echt "ingewikkelde" muziek is, zullen een hele hoop van die mensen het leuk vinden! |
|
|
| Robvef |
Dat bedoel ik nu gewoon --> Het blijft leuke muziek en als ze het commercieel willen laten worden, dan gaan ze hun gang maar. Ik vermaak me toch wel. En trouwens zelfs al bemoeien TMF en Radio548 e.d. zich er niet mee. Het blijft commercieel. Want hoe je het ook wend of keert, de organisaties willen er toch geld aan verdienen.
En een nieuwe stroming zal ik zelf niet gaan maken (ik kan dus echt geen muziek produceren) Maar om de paar jaar komt er weer iets nieuws, en even later ontdekken de grote jongens het en begint het weer van voren af aan. |
|
|
| Remy D |
Schraal zeg doen ze helemaal geheimzinnig over de eerste verkoopdag van Sensation!!!!!!! Is het allang bekend waar het is: gewoon bij een Free Record Shop!!!!!! TRIEST
Gaat de primeur van TMF(SUKKELS) |
|
|
| Rudy |
| De site van Sensation is trouwen geupdate, alleen er is nix nieuws bekend, maar er is in ieder geval weer een teken van leven! :p |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Remy D
Schraal zeg doen ze helemaal geheimzinnig over de eerste verkoopdag van Sensation!!!!!!! Is het allang bekend waar het is: gewoon bij een Free Record Shop!!!!!! TRIEST
Gaat de primeur van TMF(SUKKELS) |
Ja...ze doen inderdaad heel vaag. Maar één mailtje naar ID&T en ze verklappen alles. |
|
|
| Robvef |
| Wat houdt je tegen, stuur ze het mailtje en deel het met ons!!! |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Robvef
Wat houdt je tegen, stuur ze het mailtje en deel het met ons!!! |
hehe, dat had ik dus al gedaan en het resultaat staat bovenaan blz.1 van deze thread |
|
|
| Bouma-Bros |
Ik stel voor dat iedereen Sensation gaat boycotten. Wie wil er nou naar zo'n commercieel kinderfeest??!! DJ Tiesto geeft het goede voorbeeld. Die wil nooit meer draaien op Sensation! En waarom??? Omdat je gewoon uitgebuit wordt door de organisatie! Voor zo'n organisatie wil hij niet draaien.
Wat denken jullie hiervan??
Grtz, Sido (50% Bouma-Bros.) |
|
|
|
|