|
Meer SENSATION info... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| mpost |
Line up tot nu toe is niet echt bijzonder nee.
Maar er komt vast nog wel een grote buitenlandse DJ, of meerdere. Hopelijk...
Over dat "dress in white".. ze zijn van plan om op ons dingen te gaan projecteren. Daarom is het wel belangrijk dat iedereen in het wit komt, anders lukt dat niet zo best.
Dus ook al is de line up tot nu toe niet zo onwijs. Een sensation zal het wel worden!! |
|
|
| Robvef |
Gielen komt volgens mij niet. Een dag ervoor en erna zit ie in Spanje. En hij zit ook bij hetzelfde management als Jean en daarvan is wel bekend dat ie op Sensation komt.
Paul van Dyk ook niet, want die zit in Wenen op de Loveparade. |
|
|
| magrec |
| das dan wel weer meevallertje dat johan gielen niet komt. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by magrec
das dan wel weer meevallertje dat johan gielen niet komt. |
NOu ik heb 10000000x liever gielen dan HOMO JEAN....
maar ja voor de line up van nu ga ik geen 100 piek dokken tering zeg JEAN,MARCO V,RANK1 zoals al eerder was gezegd zijn dit gewoon dj's die in mijn eigen buurthuis draaien...ik WIL GROTE NAMEN!!!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Akira
NOu ik heb 10000000x liever gielen dan HOMO JEAN....
maar ja voor de line up van nu ga ik geen 100 piek dokken tering zeg JEAN,MARCO V,RANK1 zoals al eerder was gezegd zijn dit gewoon dj's die in mijn eigen buurthuis draaien...ik WIL GROTE NAMEN!!!! |
ik ze ook liever beide niet maar als ze allebei zouden komen tsja dat zou behoorlijk knake zijn vandaar dat het een meevallertje is dat de heer Gielen niet komt. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Die line-up zoals ie nu is lijkt nergens op.
Lijkt veel te veel op die van TE.
Ze moeten zoals al eerder gesuggereed is een echt goeie halen. Picotto MOET gewoon komen. Ook klote dat Tiesto niet komt.
|
Die komt helaas niet.... op de site van Qlimax (waar Picotto wel draait) staat namelijk dat Qlimax het laatste feest is in Nederland waar Picotto voorlopig zal draaien.
Ik verwacht eigenlijk wel een Sander Kleinenberg en een Remy op Sensation eigenlijk...
Misschien wel Yves Deruyter erbij ofzo. Alle overbekende djs komen dus niet (zoals eerder in deze thread gezegd is) m.u.v. Marco V, Jean en Rank 1. Dus ik denk dat we het wat meer in de hoek van de deejays moeten zoeken die net ietsjes minder populair zijn in Nederland.
Ja ik denk dat er nog iemand van deze 3 bijkomt:
Remy
Sander Kleinenberg
Yves Deruyter |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
Die komt helaas niet.... op de site van Qlimax (waar Picotto wel draait) staat namelijk dat Qlimax het laatste feest is in Nederland waar Picotto voorlopig zal draaien.
Ik verwacht eigenlijk wel een Sander Kleinenberg en een Remy op Sensation eigenlijk...
Misschien wel Yves Deruyter erbij ofzo. Alle overbekende djs komen dus niet (zoals eerder in deze thread gezegd is) m.u.v. Marco V, Jean en Rank 1. Dus ik denk dat we het wat meer in de hoek van de deejays moeten zoeken die net ietsjes minder populair zijn in Nederland.
Ja ik denk dat er nog iemand van deze 3 bijkomt:
Remy
Sander Kleinenberg
Yves Deruyter |
NOu ja voor een remy of een sander heb ik geen 100 piek over...dan geen sensation voor mij dit jaar :)...Ik ga niet voor een stel huis en tuin DJ's mijn welverdiende centen aan uitgeven...
nou ja YVES die moet dus echt niet komen die vind ik behoorlijk bagger... |
|
|
| Henkie_henk |
| Eigenlijk moet ik wel naar sensation ik heb weer af lopen spreken dat ik met sugarbean ga.. mooi meisje hoor.. yum yum |
|
|
| Jukx |
Ohjeeee.... kat in het bakkie, Henk????
Komen der nog meer van die overzeese TA's eigenlijk?? Zou wel lache wezen!
LATERZ! |
|
|
| eXos |
| Sja, zou zeker lache zijn. Wel moeilijk om wat af te spreken of nie!! |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Sja, zou zeker lache zijn. Wel moeilijk om wat af te spreken of nie!! |
Daar in het midden onder lamp deden we het toch!? :D
grtz,
tng |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ohjeeee.... kat in het bakkie, Henk????
|
Neej "in de pocket" lol
Ja Tu_face komt ook nog.. laten we hopen dat ie niet de monkfish gaat doen (dat gifje onderaan zijn posts ;-)
Voor de rest weet ik t niet echt.. |
|
|
|
|