|
Meer SENSATION info... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Rudy
en ik kom eventueel potentieel Jeroen Post, of iets dergelijks, tegen, krijg ik serieus neigingen om ff flink wat examenfrustraties van me af te werpen!:D:D:D:D:D
|
Owkay dan zal ik je ook maar ff helpen.. Beuken we dat flikkertje 100% johny ook meteen ff.. Met ze loserkop (Ja jongens ik heb vandaag me zonnebril op omdat het gister laat is geworden.. ooeh ooeeh.. Ik ben namelijk de hele nacht weer in me aars geneukt.. oeehoooeh)
Maar voor de rest vind ik dat overloperige tmf wel weer leuk hoor |
|
|
| Miss Proximus |
YIPPIE-YEEH!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Ik heb vanaf vandaag officieel 2 plaatsjes in de bus naar BERLIJN!!!!!!!!!!!!!!!!! Love Parade PAR-TEY!!! :D |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
YIPPIE-YEEH!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Ik heb vanaf vandaag officieel 2 plaatsjes in de bus naar BERLIJN!!!!!!!!!!!!!!!!! Love Parade PAR-TEY!!! :D |
Ik hoorde dat het niet door ging, misschien is het alweer goedgezet! Maar informeer daar maar ff over! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
YIPPIE-YEEH!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Ik heb vanaf vandaag officieel 2 plaatsjes in de bus naar BERLIJN!!!!!!!!!!!!!!!!! Love Parade PAR-TEY!!! :D |
Ja volgens mij gaat het ook niet door, check de thread over de Love Parade in de music-dicussion. |
|
|
| magrec |
| love parade gaat door alleen andere route of andere datum. |
|
|
| JdDark |
De Loveparade gaat door!!!!!
heb ik een dag of twee geleden gelezen in de krant, ze gaan nu niet langs de dierentuin passeren, daar was protest tegen. |
|
|
| Miss Proximus |
| duh! was ik niet de enige die vol vertrouwen was! k praat nl. uit ervaring... :p |
|
|
| Cold |
| quote: | Originally posted by Rudy
Als ik weer naar Sensation toe ga, en ik kom eventueel potentieel Jeroen Post, of iets dergelijks, tegen, krijg ik serieus neigingen om ff flink wat examenfrustraties van me af te werpen!:D:D:D:D:D
Genoeg geluld! |
Ik wens je veel sterkte...
...die gast heeft de zwarte band in karate ;)
Have F. |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Cold
Ik wens je veel sterkte...
...die gast heeft de zwarte band in karate ;)
Have F. |
Zo'n opwindnicht hahahahahha LOL! |
|
|
| Akira |
| nou gewoon met zijn allen er op los beuken dan gaat heeft die karate band van hem toch geen zin ;) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Akira
nou gewoon met zijn allen er op los beuken dan gaat heeft die karate band van hem toch geen zin ;) |
Ja echt, er zijn genoeg mensen die ons wel ff willen helpen :D:D |
|
|
| michiel |
yesssssssss i'm in! die stomme nicht voelt zich een beetje te cool.
later
michiel |
|
|
|
|