|
Meer SENSATION info... (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Yo RUUD je mag best Nederlands praten hier
LOL |
Hij dacht dat ie de primeur had, dus hij dacht; ik schrijf het in het engels, dan kan iedereen het lezen. (geintje) |
|
|
| Ding Chavez |
| En bovendien heet ie nu Such is Life :p |
|
|
| mpost |
wie verzint die namen eigenlijk? Ze brengen hem nu uit onder Such is life, dus dat zullen ze zelf wel bedacht hebben. Maar wie heeft ooit many miles too soon bedacht?
Rank 1 zelf niet, want die hebben hem niet uitgebracht met die naam.
Lekker TMF kijken vanavond :)
Wat zijn we toch doorsnee TMF kijkertjes hier met z'n alle he ;) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Yo RUUD je mag best Nederlands praten hier
LOL |
Euhm..........ja....ik was denk ik ff de weg krijt :):)! Foutje! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Rudy
Euhm..........ja....ik was denk ik ff de weg krijt :):)! Foutje! |
LoL nu al! en t weekend is net begonnen! |
|
|
| Vinyl Boy |
| gaat weer lekker rud! de weg "kRijt" zijn, haha. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by mpost
wie verzint die namen eigenlijk? Ze brengen hem nu uit onder Such is life, dus dat zullen ze zelf wel bedacht hebben. Maar wie heeft ooit many miles too soon bedacht?
Rank 1 zelf niet, want die hebben hem niet uitgebracht met die naam. |
Het nummer is een tijd geleden geschreven voor Miles Stutterheim, de broer van Duncan Stutterheim de main-man van ID&T (KILL HIM! :p), die met z'n porsche tegen een boom was gereden. De titel lijkt me dan logisch bedacht aangezien hij waarschijnlijk iets te vroeg dood is gegaan...
Ik zou niet weten of Rank1 die titel zelfs bedacht heeft, maar dat lijkt me niet onmogelijk. |
|
|
| Rudy |
De theme is WEL many miles too soon, niet such as life, en het is niet dezelfde plaat!
BTW, ze willen dat iedereen in het wit gaat omdat op de begrafenis van Miles ook iedereen in het wit was! De hele party is eigenlijk een dedication to Miles Stutterheim! |
|
|
| mpost |
| quote: | Originally posted by Rudy
De theme is WEL many miles too soon, niet such as life, en het is niet dezelfde plaat!
BTW, ze willen dat iedereen in het wit gaat omdat op de begrafenis van Miles ook iedereen in het wit was! De hele party is eigenlijk een dedication to Miles Stutterheim! |
Das wat anders dan ik heb gehoord. Ik hoorde namelijk dat iedereen in het wit moest, zodat ze dingen konden projecteren op de mensenmassa. Is natuurlijk zwaar gaaf! |
|
|
| Vinyl Boy |
1: wat die titel betreft, such is life, zo is de many miles too soon plaat op napster te vinden. 1 of andre kneus heeft many miles too soon zo genoemd en zo is die dus verspreid geraakt op napster met de naam such is life.
2: wat betreft de kleding, dat iedereen in het wit moet komen is denk ik aan de ene kant een eerbetuiging aan miles (mbt de begrafenis) en aan de andere kant ook zodat ze er een show op kunnen projecteren.
nog een uurtje of 4, dan weten we de line-up!!!!!!!
yess...
hoooooi |
|
|
| Robvef |
Ik kan echt niet meer wachten. Ik had gehoopt dat ze de site eerder online deden. Zodat we al wat meer weten, maar het zit er volgens mij niet in.
Moet ik het nog tapen. Doe ik toch wel. Zal ook wel over voirig jaar gaan.
Anywayz, iedereen die naar Shockers gaat, veel plezier. |
|
|
| mpost |
veel plezier op shockers!!
ik heb nog 2 VIP tickets, maar ik ga zelf niet.
Dus als iemand ze nog moet!?!?! |
|
|
|
|