|
Meer SENSATION info... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Johan Gielen en Rank 1 hoef ik niet te zien. Marco V nou ok in het begin van de avond, maar er moeten zeker een paar buitenlandse toppers nog bijzitten. Net zoals vorig jaar --> Judge Jules, Sven Vath, Carl Cox. Als ze die nog een keer laten komen, vind ik het best.
En sinds wannneer gaan ze bij een groot feest mensen weigeren als ze niet in het wit komen. Dan komt er dus niemand. Maar volgens mij lijkt ze dat wel leuk, iedereen in het wit en 's morgens niet meer.
Greetz |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
Ja over de line up...MARCO V,RANK1 en JOhan gielen waren als het goed al bevestigd...maar ja voor die drie heb ik geen 100 piek over er moeten nog zeker TOPPERS bijkomen
|
Als er alleen maar dj's zoals deze drie komen dan wordt het echt een kinderparty!!!!!! Dan is het die 100 piek zeker niet waard nee.... dan maar Impulz Outdoor een week eerder! |
|
|
| tango |
Wordt es tijd voor oakie denk ik, of sasha.....
greetz,
TNG |
|
|
| Opti |
| ja man, ik wil oakie ook een keer in t echt horen, daar wil ik wel een meier voor neerleggen |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by tango
Wordt es tijd voor oakie denk ik, of sasha.....
greetz,
TNG |
Ja inderdaad echtte toppers...
carl cox,jeff mills,sven vath,paul van dyk,mauro picotto,sasha,oakenfold etc...
gewoon wat grote namen |
|
|
| Mysteric |
Primeur:
DJ JEAN KOMT OP SENSATION!!
bron: http://213.53.137.11/events.php3?id=9&action=showdj
Johan Gielen draait de 6 juli in Ibiza en 8 juli in Salou...Hopelijk komt hij tussendoor NIET naar A'dam...
Paul van Dyk komt ook zeker niet...draait die avond in Wenen.
Ik denk dat de line-up zoiets gaat worden:
1. Jean (bevestigd)
2. Rank1 (maken theme...dus komen vast ook optreden, live)
3. Marco V (zo goed als zeker)
4. Oakenfold (of iemand van zijn stijl...Tiesto wil niet)
5. Sven Vath (Techno als afsluiter) |
|
|
| Remy D |
| Wat is die Jean ook een schrale hond, gaat ie al neerzetten dat die draait op Sensation terwijl dat waarschijnlijk geheim moest blijven. Maarja dit is dus mooi weer nieuws dat me dag heeft verpest.......:( |
|
|
| michiel |
rank 1 staat ook vast
later
michiel |
|
|
| tango |
Het dreig echt een kut line-up te worden zeg. Jean,marco v,rank1 en gielen kan ik ook allemaal in de buurt disco zien.(die zijn er ook allemaal al een keer geweest, behalve rank1)
Op 1 voorwaarde ga ik, als oakie EN Sasha komen, anders blijf ik weg, het wordt echt een 2de tmf awards.
grtz
TNG |
|
|
| Doube-U-B |
| quote: | Originally posted by tango
Het dreig echt een kut line-up te worden zeg. Jean,marco v,rank1 en gielen kan ik ook allemaal in de buurt disco zien.(die zijn er ook allemaal al een keer geweest, behalve rank1)
Op 1 voorwaarde ga ik, als oakie EN Sasha komen, anders blijf ik weg, het wordt echt een 2de tmf awards.
grtz
TNG |
Mee eens. Ik geloof niet dat het net als vorig jaar wordt. En ik hoop dat ze nu maar gewoon die f$^#$%n line-up bekend maken.... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by tango
Het dreig echt een kut line-up te worden zeg. Jean,marco v,rank1 en gielen kan ik ook allemaal in de buurt disco zien.(die zijn er ook allemaal al een keer geweest, behalve rank1)
Op 1 voorwaarde ga ik, als oakie EN Sasha komen, anders blijf ik weg, het wordt echt een 2de tmf awards.
grtz
TNG |
Ik ben het met je eens ja.. ik kan al die lui hier in de buurt ook wel zien ja.. niet dat dat betekent dat ze slecht zijn (in tegendeel)
maar om t nou te vergelijken met de tmf awards lol.. :D
Maar you never know.. misschien gaat jean nog lkkr scratchen?? :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Die line-up zoals ie nu is lijkt nergens op.
Lijkt veel te veel op die van TE.
Ze moeten zoals al eerder gesuggereed is een echt goeie halen. Picotto MOET gewoon komen. Ook klote dat Tiesto niet komt.
Dus ik zie nog wel of ik ga.
Die Dress-Code vind ik wel cool bedacht
ziet er wel tof uit als iedereen in het wit is met die black lights |
|
|
|
|