|
Meer SENSATION info... (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Neej "in de pocket" lol
Ja Tu_face komt ook nog.. laten we hopen dat ie niet de monkfish gaat doen (dat gifje onderaan zijn posts ;-)
Voor de rest weet ik t niet echt.. |
Joh! Das wel lache dan man!!!
Misschien ga ik dan ook wel naar Sensation....
Heel veel vrienden van mij willen er zowiezo naartoe, dus gezellig wordt het wel ook al draaien ze een beetje commercieele TMF-zooi!
Al gaat iedereen nou gewoon, dan spreken we met zn allen af?? Zou wel cool zijn! De meeting-point is al bekend! Onder die ene lamp in het midden.. :D
LATERZ! |
|
|
| Akira |
Ik heb al gehoord dat er best wel een hoop TA van uit alle landen komen om naar sensation te gaan maar ja aangezien de line up tot nu toe geen ene KUT voorsteld zal het denk wel minder worden...
Nou ja als er mooie meisjes komen dan moet je natuurlijk wel gaan :D :D maar ja meestal zijn er op party's altijd wel leuke meisjes...
VOoral in de fun he bellie??hehe :D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Obi |
Yo TA's
Ik zal 's even iets toelichten. Natuurlijk kunnen wij niemand verplichten om in het wit te komen. Je wordt ook niet geweigerd als je niet in het wit bent.
Maar voor de show die wij willen geven zou het een zeer grote meerwaarde hebben als zo veel mogelijk mensen in het wit zouden komen, in de special die op 5 mei op TMF wordt uitgezonden zal je daar meer informatie over te horen krijgen.
Dus allemaal, please come in white! Het zal een superstoer gezicht worden als zo veel mogelijk mensen in het wit zouden komen.
Ik ben nu bezig met het maken van de final site, als het goed is zal deze op 12 mei online zijn, dan zul je daar alle informatie kunnen vinden die je nodig hebt. Op 5 mei zal de complete line-up bekend gemaakt worden in de TMF-special.
Vriendelijk groeten, Ibo. ID&T Entertainment. |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Obi
Yo TA's
Ik zal 's even iets toelichten. Natuurlijk kunnen wij niemand verplichten om in het wit te komen. Je wordt ook niet geweigerd als je niet in het wit bent.
Maar voor de show die wij willen geven zou het een zeer grote meerwaarde hebben als zo veel mogelijk mensen in het wit zouden komen, in de special die op 5 mei op TMF wordt uitgezonden zal je daar meer informatie over te horen krijgen.
Dus allemaal, please come in white! Het zal een superstoer gezicht worden als zo veel mogelijk mensen in het wit zouden komen.
Ik ben nu bezig met het maken van de final site, als het goed is zal deze op 12 mei online zijn, dan zul je daar alle informatie kunnen vinden die je nodig hebt. Op 5 mei zal de complete line-up bekend gemaakt worden in de TMF-special.
Vriendelijk groeten, Ibo. ID&T Entertainment. |
Hey obi,
Zit jij bij ID&T of heb je een e-mail naar die gasten gestuurd! Als je bij ID&T werkt, zou je dan nog een tipje van de sluier kunnen lichten??
Thnx
Mzzl |
|
|
| tango |
ja, obi, pass de line-up is! :D
grtz,
tng |
|
|
| magrec |
hmm naja zal ik dan toch in het wit komen.
Ik ben benieuwd hoeveel het er ook echt gaan doen.
5 mei das nog 1 weekje dat kan ik nog wel ff volhouden. |
|
|
| Obi |
Jullie zullen het echt even met de huidige info moeten doen...
Volgende week komt de rest van de info. |
|
|
| tango |
oei, we hebben connecties bij ID&T jongens :p .
grtz,
TNG |
|
|
| TranceFool |
| Als jij ons de line-up geeft komen wij allemaal in het wit, echt waar!!!!!!! |
|
|
| Mysteric |
Hehehe...en we zetten hem onder druk hoor :)
ik ben benieuwd of we er een beetje in de buurt zaten met onze line-ups...
ik denk nog steeds: rank1 (live), marco v, jean, oakenfold, sven vath |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Als jij ons de line-up geeft komen wij allemaal in het wit, echt waar!!!!!!! |
LoL ja.. doen we |
|
|
| PolluX |
he, ik hoop niet dat je gelijk hebt, godver he....
marco v die draait 20 dezelfde nummers en daarvan 10 van zichzelf die iedereen al van voor tot achter kent.
jean daar heb ik al zeker 2 jaar niet meer naar om gekeken..
oakenfold en sven zijn cool en rank1 dat vind ik ah...lama
ik bid god op mīn knien dat ie de organisatie hetzelfde idee geeft als vorig jaar !!!! |
|
|
|
|