|
Meer SENSATION info... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| tango |
Check alle aankomende feesten op teletekst pagina 338 van veronica. Ik zal effe een nieuwe thread maken met nog wat leuke feestjes....
greetz,
TNG |
|
|
| Akira |
| ah Veronica teletekst is dus de magic word hehehe |
|
|
| Remy D |
| Veronica is dat soms een buitenlandse zender :) |
|
|
| mpost |
TMF of niet zal me een worst zijn.
Maar nu ff een ander vraagje over de kaartverkoop. Wie is er van plan om daar naar de Free Record Shop te gaan om één van de eerste 1000 te zijn??
1000 is best veel natuurlijk. En de verkoop van die kaartjes zal niet zo hard gaan als de kaartjes van de TMF Awards (30 min?).
En die speciale behandeling lijkt me best tof! Dus ik ga er denk ik wel heen op 12 mei.
En jullie? |
|
|
| Henkie_henk |
Maybe.. was toch in A dam?? dagje a dam is altijd wel lachen... beetje gerold worden... hoertjes kijken.... terrasje pikken.... 4 keer overgereden worden...
Ja is wel lachen...
Maybe maar ff bij de eerste paar horen ja |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Remy D
Veronica is dat soms een buitenlandse zender :) |
oh yeah, i forgot. Yorin :D |
|
|
| Akira |
| als de line up een beetje de moeite waard is dan ga ik er ook wel 12 mei erheen aangezien ik meestal zaterdag toch wel es in amsterdam werk...is het een kleine moeite om een kaartje te halen :) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by magrec
OH MY ING GOD
niet op tmf NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
das echt rampzalig. |
Waar anders dan... Qontact komt mooi via MTV |
|
|
| magrec |
dat bedoel ik niet dat ze informatie over een feest gaan geven. Dat ze het uitzenden is nog wat anders maar stel je nou voor
TMF dag top5 grote bekendmaking van de line up etc vind ik niet echt nodig en is volgens mij absoluut niet nodig maar ja men heeft wel gelijk het gaat om een super mainstream feest naja dan maakt me toch niet uit ik ga er zowiezo heen als het tegenvalt zien ze me niet meer terug. (op sensation dan) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by magrec
dat bedoel ik niet dat ze informatie over een feest gaan geven. Dat ze het uitzenden is nog wat anders maar stel je nou voor
TMF dag top5 grote bekendmaking van de line up etc vind ik niet echt nodig en is volgens mij absoluut niet nodig maar ja men heeft wel gelijk het gaat om een super mainstream feest naja dan maakt me toch niet uit ik ga er zowiezo heen als het tegenvalt zien ze me niet meer terug. (op sensation dan) |
Waarom zou her\t dit jaar tegen vallen. Trance Energy, Massive, Shockers etc. zijn toch na al die jaren ook nog steeds super bruut. Zal wel weer vet feestje worden in Amsterdam. Maar eerst nog ff Qontact. |
|
|
| Rudy |
Vorig jaar waren er trouwens ook reclamens van Sensation op TMF, alleen nu zijn ze inderdaad veel te erg involved in the dance-scene! Sensation was naar mijn mening super vet vorig jaar, maar ik weet niet of het dit jaar leuk gaat worden! Het moet gewoon een beetje nuchter blijven, en niet zoals bij die klote commerciele kut feesten, om maar even de TMF awards te noemen, al die erom heen! Er komen heus wel 40.000 mensen, daar hoef je echt niet TMF voor in te schakelen! Vorig jaar lukte het ook!
En die hele voorverkoop van TMF is echt te kansloos! Als ik weer naar Sensation toe ga, en ik kom eventueel potentieel Jeroen Post, of iets dergelijks, tegen, krijg ik serieus neigingen om ff flink wat examenfrustraties van me af te werpen!:D:D:D:D:D
Genoeg geluld!
Gasten de mzzl! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Rudy
Vorig jaar waren er trouwens ook reclamens van Sensation op TMF, alleen nu zijn ze inderdaad veel te erg involved in the dance-scene! Sensation was naar mijn mening super vet vorig jaar, maar ik weet niet of het dit jaar leuk gaat worden! Het moet gewoon een beetje nuchter blijven, en niet zoals bij die klote commerciele kut feesten, om maar even de TMF awards te noemen, al die erom heen! Er komen heus wel 40.000 mensen, daar hoef je echt niet TMF voor in te schakelen! Vorig jaar lukte het ook!
En die hele voorverkoop van TMF is echt te kansloos! Als ik weer naar Sensation toe ga, en ik kom eventueel potentieel Jeroen Post, of iets dergelijks, tegen, krijg ik serieus neigingen om ff flink wat examenfrustraties van me af te werpen!:D:D:D:D:D
Genoeg geluld!
Gasten de mzzl! |
yup dat bedoel ik.
kill jeroen post :D hehe :p |
|
|
|
|