return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Optimus
wie gaan er:


Eye-Riz (duh)
New Wave
Optimus
Theseus
magrec
basd
franzelare
kolkiewolkie
Donna
Leander (ik neem aan van wel;))
Flipper01
Odyne
mr marcello
eieregooie
mr Zimz
Acces
Spinnin Jack
total w00t+feestmaatje (hoe heet ie nou ook alweer, hij zat ook op TA:D)
Chicane


verder nog iemand?:)
Eye-Riz
nog maar 1 nachtje!!!


ik adviseer ECHT om vroeg te komen (gewoon tussen 23.00 en 24.00 uur ofzo). mocht dat niet lukken, mail dan naar nexusparties. er zijn per ongeluk teveel uitnodigingen verstuurd :(


wij hebben in ieder geval VEEEEEL zin!
kolkiewolkie
me heeft er weer zin in :) :)

kan dr trouwes nie nog een cd (van jou Iris) achtergehouden worden voor mij ofzo... kmag um volgens mij meenemen voor 6 pleuro :D :D en nou wil ik echt een cd van JOU en niet van die megatopdjs van een collegas van je :p (damn, moek nog weer meer geld gaan opnemen.... hmmm.... lekker belangrijk)

oja, mocht ik er ietwat verrot bijlopen: kga morgen nog een stukkie straten (plicht roept) en dat zal waarsch. zn impact wel hebben :p

magoed, wordt weer gezellig met zon riedel aan ta's :cool:

is partyhardy ziek trouwes, kzie um dr nie bij staan :conf:
Optimus
quote:
Originally posted by Eye-Riz
er zijn per ongeluk teveel uitnodigingen verstuurd :(


hoeveel is teveel?:D

en kolkie, Partyhardy! gaat naar Convertible studiepuntjs halen als ik mij niet vergis:)
Eye-Riz
ja, wat heet teveel... dat zien we morgen wel :)

Kolkie: is goed, ik neem er eentje extra mee!
Little Theseus
Lieve Riz, zeg is ff tegen Cathelijne en Rene dat ze heeeel snel hun mail moeten gaan checken? :cool: :eek: :D
Eye-Riz
bel haar maar, ik zal je haar nr in een pm stoppen!

tot morgen!!!!!!
Flipper01
Dat teveel aan uitnodigingen zal wel meevallen, want ik heb er 3 thuis liggen en Odyne ook nog eens 2 volgens mij en we komen maar met z'n tweeen.. ;)
Mr. Marcello gaat trouwens niet.
eieregooie
quote:
Originally posted by eieregooie
Trouwens... ff voor de zekerheid... Mogen er digicams mee?


Nou Iris??? :p

Wacht, ik vraag het ook wel in het mailtje dat ik nu naar Nexus stuur omdat ik dus later kom ;)

Grtz!
T.H.C.
veel plezier vannavond!, moet wel lukken met deze line-up en locatie.
Dit was een van de moeilijkste beslissingen in mijn partyleven:D Volgende keer ben ik er ook weer bij.(als Eye-Riz haar beloftes nakomt;) )

Donna
Vind t echt HEEL jammer Wout!
2 all the others : Tot vanavond!
tijs08
iedereen heel veel plezier vanavond.. :D

ik ga studiepunten verdien.. in the jungle.. hehe Convertible duz
Zeker weten dat ik er volgende keer wel bij ben!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement