|
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
wie gaan er:
Eye-Riz (duh)
New Wave
Optimus
Theseus
magrec
basd
franzelare
kolkiewolkie
Donna
Leander (ik neem aan van wel;))
Flipper01
Odyne
mr marcello
eieregooie
mr Zimz
Acces
Spinnin Jack
total w00t+feestmaatje (hoe heet ie nou ook alweer, hij zat ook op TA:D)
Chicane
verder nog iemand?:) |
|
|
| Eye-Riz |
nog maar 1 nachtje!!!
ik adviseer ECHT om vroeg te komen (gewoon tussen 23.00 en 24.00 uur ofzo). mocht dat niet lukken, mail dan naar nexusparties. er zijn per ongeluk teveel uitnodigingen verstuurd :(
wij hebben in ieder geval VEEEEEL zin! |
|
|
| kolkiewolkie |
me heeft er weer zin in :) :)
kan dr trouwes nie nog een cd (van jou Iris) achtergehouden worden voor mij ofzo... kmag um volgens mij meenemen voor 6 pleuro :D :D en nou wil ik echt een cd van JOU en niet van die megatopdjs van een collegas van je :p (damn, moek nog weer meer geld gaan opnemen.... hmmm.... lekker belangrijk)
oja, mocht ik er ietwat verrot bijlopen: kga morgen nog een stukkie straten (plicht roept) en dat zal waarsch. zn impact wel hebben :p
magoed, wordt weer gezellig met zon riedel aan ta's :cool:
is partyhardy ziek trouwes, kzie um dr nie bij staan :conf: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
er zijn per ongeluk teveel uitnodigingen verstuurd :(
|
hoeveel is teveel?:D
en kolkie, Partyhardy! gaat naar Convertible studiepuntjs halen als ik mij niet vergis:) |
|
|
| Eye-Riz |
ja, wat heet teveel... dat zien we morgen wel :)
Kolkie: is goed, ik neem er eentje extra mee! |
|
|
| Little Theseus |
| Lieve Riz, zeg is ff tegen Cathelijne en Rene dat ze heeeel snel hun mail moeten gaan checken? :cool: :eek: :D |
|
|
| Eye-Riz |
bel haar maar, ik zal je haar nr in een pm stoppen!
tot morgen!!!!!! |
|
|
| Flipper01 |
Dat teveel aan uitnodigingen zal wel meevallen, want ik heb er 3 thuis liggen en Odyne ook nog eens 2 volgens mij en we komen maar met z'n tweeen.. ;)
Mr. Marcello gaat trouwens niet. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Trouwens... ff voor de zekerheid... Mogen er digicams mee? |
Nou Iris??? :p
Wacht, ik vraag het ook wel in het mailtje dat ik nu naar Nexus stuur omdat ik dus later kom ;)
Grtz! |
|
|
| T.H.C. |
veel plezier vannavond!, moet wel lukken met deze line-up en locatie.
Dit was een van de moeilijkste beslissingen in mijn partyleven:D Volgende keer ben ik er ook weer bij.(als Eye-Riz haar beloftes nakomt;) ) |
|
|
| Donna |
Vind t echt HEEL jammer Wout!
2 all the others : Tot vanavond! |
|
|
| tijs08 |
iedereen heel veel plezier vanavond.. :D
ik ga studiepunten verdien.. in the jungle.. hehe Convertible duz
Zeker weten dat ik er volgende keer wel bij ben! |
|
|
|
|