return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
[nederlands mode on] Volledig-van-de-Kaart, controleer je persoonlijke postdoos hier op dit forum [nederlands mode off]

:p
total woot
quote:
Originally posted by Eye-Riz
[nederlands mode on] Volledig-van-de-Kaart, controleer je persoonlijke postdoos hier op dit forum [nederlands mode off]

dankdankdankdankdankdank :p:p:p:p:p:p:p:p

me is gonna go 2 :p
franzelare
aaaahhhh donna je komt toch wel he!!!

[slijm mode]
we kunnen echt niet zonder je
[/slijm mode]
Eye-Riz
vandaag is echt de laatste dag dat je nog kunt mailen!!
de uitnodiging is GEEN reservering, dus kom op tijd, want het kan nog wel eens druk worden aan de deur (en vol = vol!)

en neem je glimlach mee, er zal streng gecontroleerd worden, en er wordt gefouilleerd naar pruimebekkies. die moet je dus thuislaten :p
TimeportE
mmm.. mijn ouders geven nu hun etentje aankomende zaterdag :( ik zal zeker proberen nog te komen.. zal der denk ik dan rond uuh.. 11/12 uur zijn.. is dat nog een beetje vroeg riz?.. ik wil welll.... mijn ouders en plannen, gaat nie samen! :whip:
basd
Wie komen er eigenlijk allemaal? Ben wel benieuwd :) En wordt er nog wat ergens van te voren afgesproken (eten of zo, was de vorige keer ook wel gezellig)..
franzelare
kom jij ook bas?

damm dan ben ik niet de enige uit enschede :( dacht dat ik de gene zou zijn die het verst moest rijzen maar dan denk ik dat wij dat samen zijn :)

lees je pb ff ;)
kolkiewolkie
/krijgt lumineus idee

frans, lees zo ff je pb :)
franzelare
ik heb alleen pm van new wave niet van jou %)
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare
ik heb alleen pm van new wave niet van jou %)

je hebt er al weer 1 terug ontvangen.

Eye-Riz
Zeg, wat is dat voor gesmiespel!!! hup, vooruit met die geit, ik wil weten waar het over gaat. 't Is mijn thread!

Optimus
bemoei jij je er niet mee!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement