|
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
| quote: | Originally posted by Optimus
wie gaan er:
total w00t+feestmaatje (hoe heet ie nou ook alweer, hij zat ook op TA :D)
|
TA: Artist
Real Life Rembrandt :p
tot vanavond! (heb r zin an!! :D)
Grtzz
WooT |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Mr. Marcello gaat trouwens niet. |
Klopt! :) |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Donna
Vind t echt HEEL jammer Wout!
|
ja erg jammer Don....waaa wat een feest is dit, heerlijk |
|
|
| total woot |
ben nog te wazig om n partyreportje te schrijven,
ik wilde alleen even kwijt dat ik het een VETfeest vond! |
|
|
| New Wave |
alloa........ik ben ook net terug.....
Het was echt weer masterlijk!!!!!!!
Mijn complimenten aan de DJ's, garderobe mensen (WHOEEEHOEEEEEEE :p ) en ieder ander die voor een super feest heeft gezorgt.
De foto's zijn echt weer hardstikke leuk.
Fransie, aufschietsen mit de foto's!!!!!
LIKJES!!!!!!!!!!!!!!!!
Mwhooeee wat stink ik!!
Zimz, echtwaar kerel, ik sweer het je, wat zik zei, de dames vallen voor je neer! :p |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by New Wave
De foto's zijn echt weer hardstikke leuk.
Fransie, aufschietsen mit de foto's!!!!!
|
Hij zet ze (als t goed is) als een zipje op een servertje.
BTW frans........leef je nog? :D:D:D
Grtzz
Woot |
|
|
| Eye-Riz |
blijkbaar is Teqnology of Nexus een moeilijke keuze:
deze kregen we (samen met zijn broertje) in de handen gedouwd vanavond, of wij misschien niet naar Teqnology nog wilden... :D
 |
|
|
| basd |
Heb me ook prima vermaakt !
Nu eerst maar eens even slapen... |
|
|
| magrec |
Wow ik ben vies :p, gassen in mijn maaaag :p
Was weer errug leuk feestje.
ff dusjen ofzo (lekkere piep in me oren haha topgeluid knetter hard maar toch weer erg zuiver :)) |
|
|
| Little Theseus |
Wat een topper weer!
Ik ben helemaal gesloopt nadat ik om 12 uur al 2 uurtjes in de garderobe ging werken (ff helpen omdat het echt STORM liep) en daarna van 3 tot 7 doorgestaan plus opruimen. Maar het was het waaaaard! Nexus mag volgens mij heeeeel errug tevreden terugkijken op dit feest, wat ik ook zeker doe :)
kben benieuwd naar verknaakte foto's :D maar nu eerst EINDELIJK slapen :tongue2 (heej, ik zie net: kben al 32 uur wakker!) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
slapen :tongue2 (heej, ik zie net: kben al 32 uur wakker!) |
langer dan mij ik 29 uur blergh maar ik moet nu wel winnen met die ta nert verkiesing hoor :)(new wave en basd :p) |
|
|
| Optimus |
| Nexus was vet blablablabla ik stink heel erg en ga nu duchen en zo slapen ik ben moe |
|
|
|
|