|
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
ik heb ook een uitnodiging!!
.. van iemand uit mijn klas gehad :D
zijn zus ofzo gaat trouwen met iemand die het feest organiseert, dus kwam die ineens met een paar van die uitnodigingen op school! was wel toevallig! en een andere jongen uit mn klas was er de vorige keer geweest en die vond het heel erg cool zei die.
dus als ik kan, kom ik!!
ik zeg het nu even wat voorzichtiger.. voordat ik weer zeg dat ik zéker kom en uiteindelijk toch niet blijk te kunnen :toothless |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik heb ook een uitnodiging!!
.. van iemand uit mijn klas gehad :D
zijn zus ofzo gaat trouwen met iemand die het feest organiseert, dus kwam die ineens met een paar van die uitnodigingen op school! was wel toevallig! en een andere jongen uit mn klas was er de vorige keer geweest en die vond het heel erg cool zei die.
dus als ik kan, kom ik!!
ik zeg het nu even wat voorzichtiger.. voordat ik weer zeg dat ik zéker kom en uiteindelijk toch niet blijk te kunnen :toothless |
*leest SMSje van 10 augustus terug*
| quote: | | Volgende keer ga ik zeker mee volgende keer!Anders mogen jullie me allemaal slaan! |
de knuppel staat klaar hoor, Alex:D |
|
|
| Dj Lex |
| Heb me uitnodiging ook binne, weet nog niet of ik ga, op dit moment denk ik niet, voel me kut en heb ff geen zin |
|
|
| T.H.C. |
| Carramba lex...jij haalt mij ook niet echt over ik heb nl nog geen kaartje voor teqnology en ik zit hier eigenlijk wel een beetje over te denken...als ik maar lang genoeg wacht met beslissen is teqnology toch al uitverkocht, als ik eerlijk heb ik veel meer zin in zo'n (re;atief)klein gezellig feestje in een supergaaf kasteel... |
|
|
| Smirnoff |
Ik kan niet !!! :(
Zal wel 2003 worden :sadgreen: |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Optimus
*leest SMSje van 10 augustus terug*
de knuppel staat klaar hoor, Alex:D |
!
had gehoopt dat je het vergeten was :nervous: :D |
|
|
| kolkiewolkie |
ik kom wel hoor, staat nix anders die datum, kmoet alleen even creatief met vervoer zijn, maar dat komt wel goed...
ik zit smiddags dan in Rheden.... teringjantje, das maar 10 km or so van Arnhem af.... (ziet mogelijkheden)... komt wel goed dus :)
kheb uitnodiging (zowel meel als post) al een weekie binnen ofzo :)
wordt weer een kick-ass party, denk zelfs de laatste TA-meeting voor mij alvorens ik (hopelijk) ga afstuderen (in buitenland :cool: ) |
|
|
| eieregooie |
| Ik kom waarschijnlijk ook wel... Weet alleen nog niet met wie, dus is nog ff afwachten... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ik zit smiddags dan in Rheden.... teringjantje, das maar 10 km or so van Arnhem af.... (ziet mogelijkheden)... komt wel goed dus :) |
Als de Arnhem-crew gaat zal dat vast geen probleem vormen ;)
Ik heb vandaag een mailtje gehad en ik neem aan dat de uitnodiging binnenkort ook wel zal komen!! |
|
|
| basd |
| Ik ga ook zeker weten, heb mijn uitnodiging per post nog niet binnen maar ik heb dat weekend al tijden vrij gehouden... Heb er nu alweer zin in ! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | had gehoopt dat je het vergeten was |
neem maar van mij aan dat ik het anders ook nog wel onthouden had hoor :p :whip: :toothless
Jij zit dan trouwens dus bij Sebastiaan in de klas? t Broertje van Cathelijne (Nexus bestaat uit 5 man)
Even een fotootje opzoeken, hihihi :D
voor degenen die nog niet op de mailinglist stonden: die hebben vandaag de mail gehad. die moeten dus nog adresgegevens+vriendjes doorgeven, darna krijgen ze de uitnodiging. Als je dus nog geen mail hebt gehad, dan betekent dat dat je als de wiedeweerga even moet mailen!!! zonder uitnodiging (per post!) kom je NIET binnen! |
|
|
| Eye-Riz |
ik wil jullie de volgende foto's ook niet onthouden:
close up van Sebastiaan :)

en...
zie hier het bewijs dat de dj's die avond de plees hebben lopen schrobben:
 |
|
|
|
|