return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 14)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
Dat is een plaat op Platipus, van Art of Trance (jawel, ik ken zowaar een naam, mar dat komt omdat ik totaal Platipus fan was. Vroeger dan. Tijd geleden kwam er niet veel soeps uit, maar nu begint het weer aan te trekken volgens mij. Platipus had voor mij precies wat ik zoch in muziek: blijheid, gevoel, en niet al te simpel, en toch melodieus. Later werd het allemaal een beetje veel van hetzelfde en wel allemaal erg simpel. Nu dus weer beter :)

Nu nog de titel van de plaat. Madagascar? Of was het juist de andere kant? Cactus? Ik niet meer weten... :(
eieregooie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Dat is een plaat op Platipus, van Art of Trance (jawel, ik ken zowaar een naam, mar dat komt omdat ik totaal Platipus fan was. Vroeger dan. Tijd geleden kwam er niet veel soeps uit, maar nu begint het weer aan te trekken volgens mij. Platipus had voor mij precies wat ik zoch in muziek: blijheid, gevoel, en niet al te simpel, en toch melodieus. Later werd het allemaal een beetje veel van hetzelfde en wel allemaal erg simpel. Nu dus weer beter :)

Nu nog de titel van de plaat. Madagascar? Of was het juist de andere kant? Cactus? Ik niet meer weten... :(


Hmmm... /me gaat op zoek... ... ...verdomd! Hehe... ut is ut origineel van madagascar :) Die heb ik ook :D Alleen niet op Platipus, maar op Transk. Ik wist dat ik um ergens van kende :toothless

Valt me alleen wel tegen dat Access um nie kende... :p Maar zo te zien heeftie um niet... Kzal um wel ff voor je rippen sjaakie ;)

Grtz!
Eye-Riz
Volgens mij is alles van Art of Trance eerst op Platipus gereleased. Je doet er goed aan de Platipus albums eens te luisteren als je er van houdt. Waar ik helemaal verknocht aan ben, en wat ik nog steeds een van de grootste kanjers allertijden vind, is Red Herring van Union Jack. DAT nr heeft mij aan de house gekregen :) (en in eenzelfde adem noem ik dan ook Two Full Moons and a Trout, ook van Union Jack, waanzinnig!)
Mr Zimz
ff ter info de plaat waar t om gaat draaide om 03:13 want daar heb ik natuurlijk wel ff nar gekeken..

misschien maakt dit t zoekwerk wat makelijker of ken je doorrekenen met je liveset erbij .. ook al is die mislukt .. SONDE trouwens!!
ik wilde m echt heeeeeeeeel graag hebben.. maar ik zal vast de enige niet zijn ..

mijn dank is groot !

Grtz Zip!:D
Eye-Riz
Ik wil best wel voor jullie de platen zo ongeveer op een cd'tje zetten die ik toen heb gedraaid. Maar een set terugrekenen kan ik niet, meestal weet ik echt niet meer precies wat ik heb gedraaid. Tenzij ik de platen toevallig allemaal achter elkaar weer terugzet in de volgorde. Maar dat gebeurt zelden :)
als iemand ruimte op een server heeft, stuur ik het cd'tje wel toe.

trouwens, deze week komen de foto's van onszelf online. Tja, niet zo vlug als Frans, ik weet het, maar dat ligt aan mij. Ze staan nu alop de site als thumbnails, maar ik moet de foto's eerst nog bewerken voordat je ze in het groot kunt zien.

Voor jullie info trouwens: volgende Nexus is met koninginnenacht. (even kleine rustpauze voor ons!)
eieregooie
Iris... sjek je pm :)
franzelare
even geduld iris als het goed gaat heb ik hier een snelle verbinding wanneer het nieuwe jaar begint ongeveer :)

als het een set onder de 50Mb is kan ik hem direct wel even voor je hosten hoor :)
Optimus


die linkergast is echt koel!:D

is ie al gestopt met roken?:D
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus


die linkergast is echt koel!:D

is ie al gestopt met roken?:D


Jaaaa, met die breezer t-shirt :)
Dat was inderdaad een hele relaxde gast!

Wat doet die rechter klootviool daar op die foto...ken iemand die niet effe wegknippen!!
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Jaaaa, met die breezer t-shirt :)
Dat was inderdaad een hele relaxde gast!

Wat doet die rechter klootviool daar op die foto...ken iemand die niet effe wegknippen!!


er is nog meer hoor:D




New Wave
Ah, bij nader inzien is het toch wel een lief schattig kereltje :p
franzelare
ik sta er ook nog tussen zag ik :)

tijdens het afbreken van de garderobe :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement