|
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
.... en heb een hoop positieve reacties over de vorige Nexus gehoord.. |
alleen de vorige keer maar :conf:
dan had je in february beter moeten lezen ;)
maar zou wel gezellig wezen :) |
|
|
| Eye-Riz |
| in februari? toen was die crash van TA waardoor jouw 100.000 lofwoorden over Nexus zijn verdwenen, weet je nog? ;) |
|
|
| New Wave |
| Ik heb mijn uitnodiging nog niet ontvangen :( |
|
|
| TimeportE |
| kreeg email terug en ik kwam derzelf achter dat ik niet echt duidelijk was geweest wie ik was.. maar ja, snel een email terug geschreven! :) |
|
|
| Optimus |
heb de uitnodiging thuisliggen!:)
alleen nu ff zoeken war ik m ook alweer had neergelegd:D |
|
|
| Optimus |
| haha, krijg net weer een uitnodging binnen, heb er nu 2 omdat ik eerst mailde omdat ik dacht dat ze mijn adres niet hadden nu heb ik er 1 op naam van Sjinees (de eerste) staan en een op naam van Super Sjinees (mijn volledige naam) staan Oeps!:D:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
haha, krijg net weer een uitnodging binnen, heb er nu 2 omdat ik eerst mailde omdat ik dacht dat ze mijn adres niet hadden nu heb ik er 1 op naam van Sjinees (de eerste) staan en een op naam van Super Sjinees (mijn volledige naam) staan Oeps!:D:D |
FRAUDEUR!!!!!!!!!
maarre wie komen er nu allemaal?
magrec
optimus
theseus?
new wave?
kolkiewolkie? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
FRAUDEUR!!!!!!!!!
maarre wie komen er nu allemaal?
magrec
optimus
theseus?
new wave?
kolkiewolkie? |
flipper, marcello en odyne hadden ook een mail gekregen volgens mij..
ik heb nog nix.. :( |
|
|
| franzelare |
Ik heb nog geen uitnodiging binnen maar ik kom zeker :)
ik heb de kamer van mijn zusje in utrecht al geregeld dus ik hoef niet direct s'ochtends weer helemaal terug :) |
|
|
| magrec |
magrec
optimus
theseus?
new wave?
kolkiewolkie?
Flipper01
odyne
mr.marcello
franzelare
timeporte? |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by magrec
Flipper01
odyne
mr.marcello
|
Voor ons is het geloof ik nog niet 100% zeker, ik zit trouwens nog steeds op de uitnodiging te wachten :( |
|
|
| New Wave |
| WWHOOEEEHOEEEE, hij is binnen :D |
|
|
|
|