|
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
hup hup hup, schiet op!! :p
hou er wel rekening mee dat de uitnodigingen ook nog opgestuurd moeten worden eieregooie, en dat we de laatste paar dagen altijd ERG druk zijn, en dingen nog wel eens blijven liggen dan.... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hup hup hup, schiet op!! :p |
Ik wacht op de post!!! :p
En Ei, stuur gewoon alvast een mailtje man! |
|
|
| eieregooie |
| Morgen (vandaag ;) ) Weet ik het zeker :D en stuur ik gelijk een mailtje... |
|
|
| TimeportE |
| heb email gestuurd vanmiddag dus dat komt goed.. tot dan, kan ik een vet feestje ervaren van de eerdere reacties te horen! :) |
|
|
| Eye-Riz |
| ik heb er wel weer zo'n zin in!!!! :D :D :D |
|
|
| Donna |
| Ik ook al heb ik mezelf er een beetje voor afgesloten,hoop dat ik iemand klaargestoomt heb om mn taak over te nemen next week... |
|
|
| Eye-Riz |
| hele grote knuffel voor jou Donna, als ik je eens ergens mee kan helpen zeg je 't maar ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Morgen (vandaag ;) ) Weet ik het zeker :D en stuur ik gelijk een mailtje... |
Hmmm... het heeft even geduurd... is het een en ander tussen gekomen helaas...
MAARRR! Mailtje is verstuurd en we komen met z'n 12en :D Waaronder Access, Spinnin' Jack (en we gaan NIET om 4 uur naar huis :D :p), Zip met z'n meissie en ik... en nog een stoot andere lui :) |
|
|
| Donna |
Thx sweet rizzie;)
Hoop echt dat ik heenkan want als ik had mogen kiezen tussen capital en nexus was dat nexus geweest,k heb iig kaarten thuisliggen dus kan op t allerlaatste moment nog heenscheuren:) |
|
|
| tijs08 |
Ik zou graag komen!!!
MAARRR....
kmoet die nacht werken op Convertible, voor vrije studiepunten. Maar ik beloof de eerst volgende datum van Nexus geheel vrij te houden, want niet alleen op dit forum mar ook daarbuiten word Nexus beschouwd als een fenomeen :D
voor iedereen die dus wel gaat, have fun, maar dat zal niet anders kunnen ook. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik zou graag komen!!!
MAARRR....
kmoet die nacht werken op Convertible, voor vrije studiepunten. Maar ik beloof de eerst volgende datum van Nexus geheel vrij te houden, want niet alleen op dit forum mar ook daarbuiten word Nexus beschouwd als een fenomeen :D
voor iedereen die dus wel gaat, have fun, maar dat zal niet anders kunnen ook. |
wouter zorg der wel eff voor dat ie zich aan zijn belofte houd, want je weet, belofte maakt schuld! :) |
|
|
| total woot |
beloofd!
ben er zelf wel bij, met mn feestmaatje :)
ben dinsdag jarig, dus heb reden voor n feestje (niet dat ik een reden nodig heb, maar toch....)
[SLIJM MODE]
dus ik hoop dat Iris zo lief is met 2 uitnodigingen te sturen ;)
[/SLIJM MODE]
Grtzz
WooT |
|
|
|
|