return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Three 'O Three
Aan de foto's en reports te zien was het een heel vet feestje!! :p

Een volgende keer toch maar proberen er ook bij te zijn...
Eye-Riz
Attentie, attentie, een mededeling van de directie:

Wij van Nexus willen u graag mededelen DAT:

wij er geen problemen mee hebben dat er reacties worden verspreid op het Internet over afgelopen zaterdag.

Er zijn echter 2 'maar's (dat is vanaf nu een woord):

Ten eerste vinden wij de mate waarin gereageerd wordt abominabel magertjes. Wij lopen al twee dagen internet af te schuimen op zoek naar reacties, maar de laatste 24 uur zijn we een beetje ondervoed geraakt door het aantal geringe reacties.

Ten tweede hebben wij niet voor niets een gastenboek. Het is de bedoeling dat daar ook reacties komen te staan. Dat is noodzakelijk, voor als we het eens niet meer zien zitten en we vergeten zijn waar we het allemaal voor doen.

Dat jullie je dat maar even goed in de oren knopen!
We hebben, om jullie hier aan te herinneren, een sanctie opgeworpen: niet genoeg reacties is dubbele vrijwilligersdiensten! Of nog erger: helemaal niet meer helpen. Als deze sanctie niet blijkt te helpen dan is er nog maar 1 oplossing: voor straf een uurtje minder Nexus per party!!!

:p :crazy:
franzelare
ik heb mijn verhaal ook even in jullie gastenboek geplakt :)

alleen jullie hebben zelfs nog geen foto's op de site ;)
Eye-Riz
op dit moment zijn we daar niet toe in staat :p
New Wave
Zimz, JUUSTEM, gaan we doen!!

quote:
Originally posted by Snuggle
En nee NewWave dan is het NIET leuk om een SMS te sturen, homo!!!
Ik was net vergeten dat het was, komt die sms van jou ... Grrr! De hele dag down geweest. Volgende keer ben ik er wel weer bij (8 februari ofzo? Anke is de 9e jarig...).

WHOEEHOEEE LIKJE :p

Theesaus, wat heb jij een mazel dat jouw SMS niet eerder aankwam :p

Wat een foto's, echt super :p
Little Theseus
hmmm volgens mij is die sms van mij naar Snuggle nooit aangekomen, vage ! (niet dattie m had WILlen hebben :D)

Frans, die foto's zijn weer top!

Rizzebis, we houden van je hoor!
Donna
Echt waar hoor Rizzie!;)

/me vindt je tot de stoere vrouwen club behoren!

Bekroning vindt volgende NexuS plaats:D
franzelare
He kolkie ik verwacht wel een vergoeding voor die foto's van nexus die je hebt gebruikt anders klaag ik je aan :D

Het gastenboek groeit wel mooi vol net TAers na je oproep hier he iris :)
kolkiewolkie
had je dr maar bij moeten zetten dat dr copyright oid opzit :p :p
Spinnin Jack
He die Eye-Riz,
ik had een vraagje.....
Zaterdag heb je rond ongeveer kwart voor 2 een klassieker gedraai...jah welke van de veel vraagje je je nu af....nou die ene met dat stuk je sprookje er tussendoor...Misschien van de efteling>>ja dat zijn een compleet gestoorde mafkees naast me :p

Wat is de titel van die plaat en wie heeft die geproduceerd??

eieregooie
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
He die Eye-Riz,
ik had een vraagje.....
Zaterdag heb je rond ongeveer kwart voor 2 een klassieker gedraai...jah welke van de veel vraagje je je nu af....nou die ene met dat stuk je sprookje er tussendoor...Misschien van de efteling>>ja dat zijn een compleet gestoorde mafkees naast me :p

Wat is de titel van die plaat en wie heeft die geproduceerd??

Dat weet ze niet... want ze kent geen titels... ze herkent de platen aan de hoes... ;) :p

Maar ik weet wel welke je bedoelt :) Die's vetjes :D
Eye-Riz
De opnamen van mijn set zijn mislukt :( Rechts hoor je bijna niet, bovendien hoor je die zoemtoon er dus echt de hele tijd doorheen.
Dat is dus ECHT een verbeterpunt van onze feesten :) balen, want dit keer hadden we eindelijk eens een pioneer-huppeldepup tot onze beschikking, en heb ik speciaal plaatjes lopen draaien om daar maar zoveel mogelijk profijt van te hebben (die met een tikkeltje effect nog tien keer zoooooo lekker zijn!)

Spinnin Jack, ik ben op dit moment aan het beluisteren bij welke plaat ik dat sprookje er doorheen heb gegooid. Zodra ik het weet laat ik het je weten.

enne, bedankt voor de reacties, is echt heel leuk (negatief mag ook rustig hoor, het is vooral leuk om te lezen hoe mensen het ervaren hebben :) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement