|
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by franzelare
kom jij ook bas?
damm dan ben ik niet de enige uit enschede :( dacht dat ik de gene zou zijn die het verst moest rijzen maar dan denk ik dat wij dat samen zijn :)
lees je pb ff ;) |
Jazeker kom ik ook, vond het vorige keer echt lache... dus dat kan ik niet missen!
en een vriend van mij gaat ook nog mee, en die woont ook in enschede dus dat zijn er alweer drie :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
dus kom op tijd, want het kan nog wel eens druk worden aan de deur (en vol = vol!)
|
Mja... dat kan nog weleens lastig worden dan... Nu blijkt opeens dat ik tot een uurtje of half 12 moet werken :( Dus ik ben er dan rond half 1 op z'n vroegst (mits iemand met een rijbewijs zo vriendelijk is om te wachten tot ik weg kan, want met de trein kan het nog weleens langer duren). Kzal de rest wel vast vooruit sturen, zodat die iig op tijd er zijn... |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Donna
/me is aanwezig |
EXCELLENT :cool: |
|
|
| Eye-Riz |
| joh, probeer het gewoon. als het wat later wordt, en het is vol, dan zeg maar dat je groepjes vrienden van TA die vorige keer vrijwilliger waren al binnen zijn, en jij als enige niet. Niet tegen de portiers, dat heeft geen zin. Maar tegen degene van Nexus achter de kassa :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
joh, probeer het gewoon. als het wat later wordt, en het is vol, dan zeg maar dat je groepjes vrienden van TA die vorige keer vrijwilliger waren al binnen zijn, en jij als enige niet. Niet tegen de portiers, dat heeft geen zin. Maar tegen degene van Nexus achter de kassa :) |
Whehehe... ik zal me best doen :D We komen met 2 of 3 mensen dus later... 2 werken en 1 autorijden (hoop ik :D ) De rest gooi ik om 8 uur al op de trein :D zijn ze iig op tijd :D
Trouwens... ff voor de zekerheid... Mogen er digicams mee? |
|
|
| franzelare |
| Ik ben er om officieel foto's te maken dus er komen in ieder geval foto's :) of ze zo goed worden al die van de vorige keer weet ik nog niet :D |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hmmm... het heeft even geduurd... is het een en ander tussen gekomen helaas...
MAARRR! Mailtje is verstuurd en we komen met z'n 12en :D Waaronder Access, Spinnin' Jack (en we gaan NIET om 4 uur naar huis :D :p), Zip met z'n meissie en ik... en nog een stoot andere lui :) |
Kans bestaat dat dat deze keer weer gaat gebeuren, ik heb het programma van m'n persooneels feest nog niet te horen gekregen, maar ze verzekerde me dat het net zoals vorig jaar niet mals zou gaan worden. |
|
|
| TimeportE |
| mmm... kans word kleiner dat ik kom.. ze geven nu nog een feestje ook.. wat ze normaal nooit doen, maar 30 jaar is ook wel bijzonder.. vin het wel klote.. :( |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TimeportE
mmm... kans word kleiner dat ik kom.. ze geven nu nog een feestje ook.. wat ze normaal nooit doen, maar 30 jaar is ook wel bijzonder.. vin het wel klote.. :( |
jammer maar 30 jaar dat gebeurt ook maar 1x :)
Mijn ouders zijn volgend jaar 25 jaar getrouwd maar die vinden een feest geven alleen maar geldverspilling :p :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Kans bestaat dat dat deze keer weer gaat gebeuren, ik heb het programma van m'n persooneels feest nog niet te horen gekregen, maar ze verzekerde me dat het net zoals vorig jaar niet mals zou gaan worden. |
Hmmm... zorg maar gewoon dat je uitgerust bent... :whip: ;) |
|
|
| Chicane |
| Ik zal ook aanwezig zijn daar, heb er best wel zin aan... aangezien Donneponna er ook zal zijn.. en wie nog meer btw? Heb geen zin om alle posts te lezeren en alle twijfelaars te filteren :p |
|
|
|
|