return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Little Theseus
/me voelt zich alsof hij de loterij heeft gewonnen....

Ik heb ook iemeel!!! :D:D:D

*LIK*

O en Riz, hebben jullie nog barpersoneel nodig?
Eye-Riz
we hebben het zo geregeld dat alle vrijwilligers dit keer zelf ook kunnen feesten! :)

ik vraag me trouwens af waarom Nexus nu niet sticky is en de vorige keer wel (WAAR IS SNUGGLE! KOM TERUG UIT CHINAAA!!!)
eieregooie
Wij zorgen wel dattie bovenaan blijft hoor... ;)
New Wave
quote:
Originally posted by Eye-Riz
we hebben het zo geregeld dat alle vrijwilligers dit keer zelf ook kunnen feesten! :)


Dus er zijn geen barmensen nodig?:( :( :( :( :( :(
Eye-Riz
mwa, je mag van mij wel op de bar dansen hoor, maar of dat van die barmannen mag, hihihi :p

enne, tis gewoon 30 november, ik heb de verkeerde flyer meegestuurd!
Flipper01
Ik heb ook wel intresse!!
Ik ga ook wel ff een mailtje sturen om bij de mailinglist te komen!! Heb me erg goed vermaakt afgelopen zaterdag met de TA's en heb een hoop positieve reacties over de vorige Nexus gehoord..
magrec
ik heb de uitnodiging afgelopen zaterdag thuis gekregen :)
Ik heb de hele dag vrij haha dus dat kan niet meer verkeerd gaan :)
basd
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik heb ook wel intresse!!
Ik ga ook wel ff een mailtje sturen om bij de mailinglist te komen!! Heb me erg goed vermaakt afgelopen zaterdag met de TA's en heb een hoop positieve reacties over de vorige Nexus gehoord..

Zeker weten, gewoon gaan :) Was vorige keer zooo rielekst feestje.. Heb er nu al weer zin in!
mr.marcello
quote:
Originally posted by basd
Zeker weten, gewoon gaan :) Was vorige keer zooo rielekst feestje.. Heb er nu al weer zin in!


Tja, mij lijkt het ook wel een leuk feestje en ik moet toch maar eens kijken of dat gaat lukken....

Met vriendelijke groet.
TimeportE
op aanraden van iris heb ik toch eff aangemeld bij de mailinglijst, hopelijk krijg ik uitnodiging..
dan ben ik uiteraard bij! :)

Odyne
whehe, ik d8, laat ik me ook maar es inschrijven, :D krijg ik meeltje terug van iris;
quote:

de uitnodiging wordt al naar Flipper gestuurd!

groeten,
Iris

altijd handig zo'n vriendje ;) k hoef niks meer zelf te doen ;)
:toothless
Flipper01
:D
Ghehe, ik idd al aangegeven dat ik Odyne en Mr.Marcello mee wilde nemen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement