|
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
/me voelt zich alsof hij de loterij heeft gewonnen....
Ik heb ook iemeel!!! :D:D:D
*LIK*
O en Riz, hebben jullie nog barpersoneel nodig? |
|
|
| Eye-Riz |
we hebben het zo geregeld dat alle vrijwilligers dit keer zelf ook kunnen feesten! :)
ik vraag me trouwens af waarom Nexus nu niet sticky is en de vorige keer wel (WAAR IS SNUGGLE! KOM TERUG UIT CHINAAA!!!) |
|
|
| eieregooie |
| Wij zorgen wel dattie bovenaan blijft hoor... ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
we hebben het zo geregeld dat alle vrijwilligers dit keer zelf ook kunnen feesten! :)
|
Dus er zijn geen barmensen nodig?:( :( :( :( :( :( |
|
|
| Eye-Riz |
mwa, je mag van mij wel op de bar dansen hoor, maar of dat van die barmannen mag, hihihi :p
enne, tis gewoon 30 november, ik heb de verkeerde flyer meegestuurd! |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb ook wel intresse!!
Ik ga ook wel ff een mailtje sturen om bij de mailinglist te komen!! Heb me erg goed vermaakt afgelopen zaterdag met de TA's en heb een hoop positieve reacties over de vorige Nexus gehoord.. |
|
|
| magrec |
ik heb de uitnodiging afgelopen zaterdag thuis gekregen :)
Ik heb de hele dag vrij haha dus dat kan niet meer verkeerd gaan :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik heb ook wel intresse!!
Ik ga ook wel ff een mailtje sturen om bij de mailinglist te komen!! Heb me erg goed vermaakt afgelopen zaterdag met de TA's en heb een hoop positieve reacties over de vorige Nexus gehoord.. |
Zeker weten, gewoon gaan :) Was vorige keer zooo rielekst feestje.. Heb er nu al weer zin in! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by basd
Zeker weten, gewoon gaan :) Was vorige keer zooo rielekst feestje.. Heb er nu al weer zin in! |
Tja, mij lijkt het ook wel een leuk feestje en ik moet toch maar eens kijken of dat gaat lukken....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| TimeportE |
op aanraden van iris heb ik toch eff aangemeld bij de mailinglijst, hopelijk krijg ik uitnodiging..
dan ben ik uiteraard bij! :) |
|
|
| Odyne |
whehe, ik d8, laat ik me ook maar es inschrijven, :D krijg ik meeltje terug van iris;
| quote: |
de uitnodiging wordt al naar Flipper gestuurd!
groeten,
Iris
|
altijd handig zo'n vriendje ;) k hoef niks meer zelf te doen ;)
:toothless |
|
|
| Flipper01 |
:D
Ghehe, ik idd al aangegeven dat ik Odyne en Mr.Marcello mee wilde nemen ;) |
|
|
|
|