|
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| Je krijgt daar vanzelf bericht over Kolkie, hoe we dat aanpakken :) |
|
|
| eieregooie |
| Denk dat ik er wel weer bij ben... als ik een mailtje krijg dan :) Maar ik beloof niks... Valt namelijk op de verjaardag van me zussie... |
|
|
| basd |
| Lijkt me wel een erg leuk feessie.. als het effe kan ben ik er wel weer bij |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Denk dat ik er wel weer bij ben... als ik een mailtje krijg dan :) Maar ik beloof niks... Valt namelijk op de verjaardag van me zussie... |
neem dr maar mee:D |
|
|
| Smirnoff |
Ik kan niet !!! :mad:
Had wel graag gekomen :( |
|
|
| John |
dag voordat ik naar australie ga:/ trek ik niet,
sta bovendien niet op de meeling list (heb me nooit ergens voor opgegeven iig en was ook niet op de vorige editie...)
maar ik wens degenen die gaan alvast heel veel plezier!:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
neem dr maar mee:D |
Ehmmm... "How about noooo!!! You crazy dutch bastard..." :p |
|
|
| Eye-Riz |
dutch? hij was toch een rare chinees???
:p
ojee, wat doe ik nou, kzit mijn eigen thread te verneuken :p |
|
|
| Eye-Riz |
Okay, de mailing is er EINDELIJK uit.
Voor iedereen die er de vorige keer was: als je geen mail hebt ontvangen, mail dan even. Voor iedereen die had willen komen: mail ook even :) |
|
|
| eieregooie |
| Heb net ut mailtje gelezen... Dat belooft wat :) :D |
|
|
| New Wave |
In me flyer staat 5 November ofzo, uhm......moet dat geen 30 zijn?
likje,
Tim |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
In me flyer staat 5 November ofzo, uhm......moet dat geen 30 zijn?
likje,
Tim |
IK WIL OOK EEN LIKJE
*LIKJE* |
|
|
|
|