|
NEXUS - Nov 30th 2002
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
30 november een wel zeer speciale editie van Nexus:
alleen op persoonlijke uitnodiging! dus alleen mensen op de mailinglist krijgen een uitnodiging op naam. Mocht je niet meer weten of je op de mailinglist staan, mail dan even. dr wordt dus NIET aan de deur verkocht, je kunt NIET reserveren, en er is GEEN voorverkoop!
Meer info ook op de site: www.nexusparties.nl |
|
|
| magrec |
Spam closen die hap
OWja dat is een ander forum :p
Nee leuk ben benieuwd editie:)
Volverwachting klopt mijn mailbox :p |
|
|
| franzelare |
ohohoh ik heb er nu al weer zin in :)
het zal vast wel weer een super feest worden!
ik ga vanaf nu elk uur in mijn brievenbus kijken :D |
|
|
| Donna |
| Owjeeh,k geloof wel dat ik t ingevult heb,we willen zekers wel komen;) |
|
|
| Dj Lex |
| Voor de zekerheid nog maar ff een mailtje sturen dan :D |
|
|
| T.H.C. |
Ik ga NIET lopen zeiken over de datum hoor;)
Alleen vind ik het wet wel heel jammer dat ik dit ga missen:sadgreen: |
|
|
| Donna |
Ik vind t BELAAAAAACHELIJK dat jullie niet gewoon komen,laat die technoligy gewoon en kom!
Kost je ook nog s een lot minder eurtjes;) |
|
|
| Jappio |
Volgens mij is dit feest na mn tentamens, dus ik verwacht wel dat er een mogelijkheid inzit dat ik op Nexus kom :)
Ik neem bij deze dus ook aan dat Trancefool ook gaat :) (mailen nerd) |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik vind t BELAAAAAACHELIJK dat jullie niet gewoon komen,laat die technoligy gewoon en kom!
Kost je ook nog s een lot minder eurtjes;) |
ja is eigenlijk ook wel belachelijk, heb me zeer goed vermaakt de laatste nexus en ik denk ook wel dat dit feestje gezelliger is maarrrrr technology heeft echt mijn line-up, ik kan echt niet:( |
|
|
| Optimus |
| ben erbij natuurlijk:) |
|
|
| Eye-Riz |
excuseer je vooral niet ;)
kijk, degenen die al geweest zijn, moeten zelf zien of ze kunnen of niet. dat over die smoesjes (vorige keren) was alleen maar voor de mensen die grote feesten elke keer weer voor lieten gaan, en wel steeds beloofden te komen maar het dus niet deden. als jullie begrijpen wat ik bedoel :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| als ik nou mensjes mee wil sleuren, moeten die dan ook op die lijst komen, of kunnen die dan met mij mee oid?? |
|
|
|
|