return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
NEXUS - Nov 30th 2002 (pg. 6)
View this Thread in Original format
TimeportE
ik al helemaal schrikken, waar is dat emailtje! bleek die al een dag in mijn junkmailte staan.. grrrr... maar ik ga zo eff email terug schrijven, eff eerst iemand bellen of hij interesse heeft om ook mee te gaan, is ook TA btw (nie meer echt actief)..
AlFerox
quote:
Originally posted by Eye-Riz

Jij zit dan trouwens dus bij Sebastiaan in de klas? t Broertje van Cathelijne (Nexus bestaat uit 5 man)
Even een fotootje opzoeken, hihihi :D



leuke fotos hoor, het is alleen heel iemand anders :D

hij heet chris en zijn zus gaat volgend jaar met één van de djs trouwen (volgens mij Bemmel).
dat was zo ongeveer het verhaal :)
Optimus
maarreee Cathelijne hoorde toch bij Bemmel?:conf:

dezelfde zus, alleen andere broertje jongens?:D
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
maarreee Cathelijne hoorde toch bij Bemmel?:conf:

dezelfde zus, alleen andere broertje jongens?:D



Ik dacht dat Dago bij Cathelijne hoorde, maar dat was blijkbaar niet zo :p
Ik snap der nu niets meer van heur....
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
hierbij check of het inderdaad Sebastiaan is :D (die rechter is zijn zusje)


hehe, volgens mij herken ik hierin dat vrouwtje dat er bij Nexus op 23 februari er tijjjjjjjjden over gedaan heeft mij de juiste hoeveelheid wisselgeld terug te geven :toothless , en het vervolgens presteerde alsnog de verkeerde (overigens wel goede) cd in de handen te drukken :p
AlFerox
quote:
Originally posted by Optimus
maarreee Cathelijne hoorde toch bij Bemmel?:conf:

dezelfde zus, alleen andere broertje jongens?:D


huh???

nou dan begrijp ik er niks meer van! :conf:

ik heb in ieder geval zo een uitnodiging via hem gehad, das het belangrijkste :D
Optimus
de zus die jullie bedoelen is Cathelijne

het broertje: ze heeft er blijkbaar 2, Sebastiaan en Chris, en die verwarren jullie:D

tot zover Sherlock Holmes:cool:
Eye-Riz
okay, ik zal jullie even helpen:

Nexus bestaat uit 5 personen:
Johan (UP) en Iris (Eye-Riz)(rara)
Rene (Bemmel) en Cathelijne
Derryck (donkere kleine skippybal met petje op die altijd loopt te stuiteren)

Cathelijne heeft maar 1 broer en dat is Sebastiaan.
onee, wacht ff, ze heeft inderdaad nog 2 halfbroertjes!DIE bedoel je dus!

Dago zit niet meer bij Nexus. Zijn vriendin heet Kruimeltje (laten we het even houden bij nicknames :D)

Dan hebben we nog ons deco-team. Maar dat staat los van Nexus.
EN onze vrijwilligers, niet te vergeten, waar er hier ook een paar rondstruinen: de lieftallige Tin, Bastiaan en Tim :)

Zo duidelijk?
Optimus
My name is Holmes, Sherlock Holmes:cool:
basd
Wheeehaaa... heb ook mijn uitnodiging per post binnen...

Heb echt nu al zin in dit feestje !

AlFerox
quote:
Originally posted by Eye-Riz

Cathelijne heeft maar 1 broer en dat is Sebastiaan.
onee, wacht ff, ze heeft inderdaad nog 2 halfbroertjes!DIE bedoel je dus!



kijk eens aan! het is mysterie is dus eindelijk opgelost. ;)

quote:
My name is Holmes, Sherlock Holmes


jij bent echt goed man! :D
eieregooie
Kheb er al 3 over weten te halen :D Waaronder Zip en z'n vriendinnetje... Nou de rest nog :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement