|
גדנ"ע 2002 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| התכוונתי שהשקיות שלי נורא נפוחות שאני עייף |
|
|
| Rising |
לא רציתי לפתוח טופיק מטומטם..
אז הנה תגובה מטומטמת,
אני נכנס לוואלה וזה ..
פתאום אני קולט יש מלא הודעות רק של איזה כיתה בבית ספר מעפן..
עשו לעצמם אתר עם תמונות...
יש פורום שכתוב שיעורי בית...מערכת שעות..דברים מפגרים יא אללה!!
אני ממש מרחם על אותה כיתה, אז רציתי לשתף אותכם :)
http://planet.nana.co.il/my_class/
קטע מפיל:
http://planet.nana.co.il/my_class/bord.htm
"ביום שישי ה-19.9.02 יש מסיבה אצל הדס בבית"
:stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מסכנציה |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחח איזה כיתה של מכוערים וקטנים הם :D
מסכנות לשמה כמו שאומרים...
אפילו צ'ט יש להם המעקפים האלה!!!
פחחחחח |
|
|
| Rising |
חחחח ראסמי..
מכוערים ומסכנים
לא יכולתי לישון בלילה אחרי שראיתי תתמונות שלהם :nervous:
וחן...
OMG!!
הם אוהבים טראנס...:wtf: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Rising
"ביום שישי ה-19.9.02 יש מסיבה אצל הדס בבית"
|
חחחחחחחחחחחחחחחח
איזה הומוהים!!!
:-))))))))) |
|
|
| Sniper |
| זה מה שניקרא הכי מכוערים שיששששש |
|
|
| MoSH_MaN |
חהחהחהחהחהחה
אני נפלתי בתמונות
חחחחחחח |
|
|
| Q-PiXeL |
אם היה לנו פורום שעורי בית אז אולי הייתי מתחיל לעשות אותם...
:p
והתמונות... בעעעעעעעעעעעע
:wtf: :nervous: :wtf: |
|
|
|
|