return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
גדנ"ע 2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בע!


יאללה מחר הגנד"ע ואני יוצא!!

יאללה בלאגןןןןןןןןן



סעמק בטח ישימו אותי במטבח ולנקות שירותים וכ"ו


סוף סוף תדע איך זה!!!
בהצלחה
ripcurl
אתם לא תאמינו מה קרה להם שם!!!!!
אני בטוח שמוש יחזור הוא יספר לכם
אבל אני לא יכול להתאפק אז הנה פריוויו קטן!!!!

אז ככה:
הם יצאו לשם וניתקלו בחברה מחולון
הקיצר אלה מחולון גנבו כמה פלאפונים
ואלה מהרצליה התחילו לריב איתם

ואז התחילה תיגרה ושניים מהרצליה פתחו את הראש ואחד שבר יד

אני הייתי בשוק ששמעתי את זה!!!
מחזירים אותם הבייתה!

לא יאומן

*כל הפרטים באדיבות ידידה שלי מי"א*
DjChook
רגע יעני האלה מהרצליה חטפו מכות או זיינו את חולון !?

משהו קרה למוש ?
nesher
quote:
Originally posted by DjChook
רגע יעני האלה מהרצליה חטפו מכות או זיינו את חולון !?

משהו קרה למוש ?


בו נקווה שכן
:D
חחח, סתם
יאללה מוש, שתחזור ספר לנו איך פתחת להם תצורה, או השתפנת ורצת לאוהל כמו אגזוזן עם קבלות
גם לנו היה קטע כזה, עם ארסים מקרית גת , אבל בגלל שהבית-ספר שלנו נחשב על רמה, העיפו רק את הבית ספר השני ואנחנו נשארו
:) :) :)
ripcurl
אני ממש לא יודע פרטים קטנים
אבל אני יודע שאלה מהבית ספר שלנו נפגעו

אולי גם משלהם אבל אני לא יודע

בכל מקרה הלך שם כניראה משהו עצבני מאד אם החזירו את שני הבתי ספר
DjChook
הודעה ממוש:

"אני יסביר בבית
הייתי שותף במכות
והמכות שלהם לא הכאיבו, פחחח"

ועוד משהו
רועי .... עצור........... כי......

אתה הומווווווווווו
ripcurl
יהיה מעניין לשמוע ממנו מה היה

אבל יהיה יותר מעניין לשמוע אם יהיו סטירות מהסיפור שלו לאחרים
;)
מעניין אם הוא יוסיף כל מני סיפורי גבורה שלו
DjChook
חחחחחחחחח ראסמי
נשמע ונראה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הודעה ממוש:

"אני יסביר בבית
הייתי שותף במכות
והמכות שלהם לא הכאיבו, פחחח"

ועוד משהו
רועי .... עצור........... כי......

אתה הומווווווווווו


חחחחחחחחח עלק איזה רוכב אופנוע הפוך הוא!!!
מכות שלהם לא הכאיבו... אני מניאק אם אין לו ארבע פנסים כל עין
אם אין לו אני ישלים לארבע...
אולי אפילו לשמונה
וחן... בלחחחחח על אחותך אחי... לא יהיה נעים לי להיות איתה אחרי שיקרה לך משהו
MoSH_MaN
מילה אחת

ביזיון!


אממממממממ טוב אני יספר את זה ככה

גנבו איזה 30 פלאפונים
והרבה כסף
עכשיו באנו כמה ילדים ומול איזה 20 ילדים מחולון לא היה הרבה מה לעשות
והם אכלו שם אותנו
אחד משביב ,אמר שזה פעם ראשונה שהוא אוכל ככה מכות
עכשיו אני אמרתי לכם אני לא בקטע של מכות
עכשיו פתאום אני רואה שכמה באים עם אבנים אני ישר רץ
רואה שהם מפילים את חבר שלי לרצפה ופרקו לו את הכתף עם בלוק
אני ישר התערבתי
ואיזה שתיים באו אלי ,אחד נתן לי כזאת כאפה והשני בוקס לפנים
לא כאב בכלל ואפילו צעקתי להם זה מה שיש לכם יא קוקסינלים
אבל פחדתי להחזיר לו שהוא ידפוק לי בלוק בראש........


בקיצור פתחו לאחד את הראש
לזה משביב סתם לא קרה כלום
ואחד מפיתוח פרק ת'כתף

ולי אמרו שיצאתי גבר ,כי באתי בלי פחד והצלחתי לחלץ את חבר שלי ולא כאב לי כלום.........

והשאר פשוט ביזיון שהעיפו אותנו........

ripcurl
איזה קטעים
רק חבל שהרסו לכם את הגדנ"ע
ורק שהתחלנו להנות מזה שאתם לא פה...

עכשיו כל המורות יחזרו!!!!!
הייתם צריכים להרביץ גם לחיילים ולהכריח אותם להשאיר אותכם!!:D

וכל הכבוד מוש
העיקר שאף אחד לא נפגע רציני
MoSH_MaN
באאאאאאא איזה זונות
השאירו אותנו בשדה בזמן שחולום בביס
אכלנו שם ארוחת בוקר וצהרים
בלי סכ"ום בכלל

בעעעע המפקדת שלי העיפה אותי גם

בקיצור היה מגעיל
אבל מצחיק רצחחחחחחחחחחח


יוווווווווו על הזין שלי אני לא בא מחר לבית ספר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement