|
גדנ"ע 2002 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
עודד זאת לא שריטה זה בקע
רק תהיה בריא
מוש... תשאר בריא... אנערף מי אלה אני לא יודע
אבל לפי מה שאתה אומר יהיו דקירות וכו |
|
|
| MoSH_MaN |
| זה היה די צפוי ולא היה כלום |
|
|
| oDrori |
| Hush now Mosh, U're gonna Jinx it! |
|
|
| Vortex_SA |
| מישהו פה יוצא לגדנע בצלמון יום ראשון?? |
|
|
| NaOren |
יווווואווווווווו
מה הלך בבי"ס שלי היום!!!
איזה מכות בלאגנים משטרה ....
מה שאתם לא רוצים... איזה צחוקים יאלללללה
אני אספר בהמשך מה הלך.... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מישהו פה יוצא לגדנע בצלמון יום ראשון?? |
חחח אתם יוצא לשם יום ראשון.?
חחח פשוט ביזיון שםםםםםםם
חחחחחחחח |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח אתם יוצא לשם יום ראשון.?
חחח פשוט ביזיון שםםםםםםם
חחחחחחחח |
למה אחי??
לא כדאי ללכת?? |
|
|
| MoSH_MaN |
הייתי נשאר בבית
:p
גם אני הייתי בבסיס הזה
חחחחחחחח מעניין אם ישימו לכם את הסמל שלנו חחח
כזה קוקס שהולך עם המכנסיים למטה
תפריעו כמה שיותר
:p
חחח השכבה שלו ואנדליזם |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הייתי נשאר בבית
:p
גם אני הייתי בבסיס הזה
חחחחחחחח מעניין אם ישימו לכם את הסמל שלנו חחח
כזה קוקס שהולך עם המכנסיים למטה
תפריעו כמה שיותר
:p
חחח השכבה שלו ואנדליזם |
אבל בכל זאת הלכת... נהנת לפחות??? |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה יא דפוק תקרא מה קרה בכל העמודים........
היה צחוקים
אבל........מקום מאפן
מקלחות מגעילות
חראא...לא הייתי הולך לבסיס השדה
חבל שלא לקחו אותנו לשדה בוקר |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בונאה יא דפוק תקרא מה קרה בכל העמודים........
היה צחוקים
אבל........מקום מאפן
מקלחות מגעילות
חראא...לא הייתי הולך לבסיס השדה
חבל שלא לקחו אותנו לשדה בוקר |
מה אתה חושב היה לך בשדה בוקר?????
ג'קוזי??
המקלחות באסה בכל הבסיסים
אבל זה כל הכייף
מה הקטע הלבוא ולא לסבול קצת...
ועוד בשדה בוקר היינו באוהלים ב0 מעלות בלילה
ובלילה האחרון ירד גשם
וכולם קמו רטובים ב- 2 מעלות!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
לא חשבתי שזה יהיה ככה
אבל בשדה בוקר פשוט עדיף |
|
|
|
|