|
גדנ"ע 2002 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
cough cough
מעניין למה לא העיפו אותכם ומעניין שהג'ובניקים הגנו עליכם...:rolleyes: |
לא העיפו כי זה היה היום האחרון ולא אנחנו התחלנו את המכות הרציניות, והג'ובניקים הגנו עלינו כי זה היה יחס של 10 ל
80...
בשכבה שלנו בבי"ס יש מקס 80 ילד, מתוכם 20 לא באו לגדנע ומהאלה שבאו חצי היו בנות, אז היו 30 בנים, ו20 מהם היו ציפלונים שהיו מתאבדים אם הם היו מתערבים...
ותשווה את זה לשכבה של ראשון שזה בערך 400 איש בשכבה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לא העיפו כי זה היה היום האחרון ולא אנחנו התחלנו את המכות הרציניות, והג'ובניקים הגנו עלינו כי זה היה יחס של 10 ל
80...
בשכבה שלנו בבי"ס יש מקס 80 ילד, מתוכם 20 לא באו לגדנע ומהאלה שבאו חצי היו בנות, אז היו 30 בנים, ו20 מהם היו ציפלונים שהיו מתאבדים אם הם היו מתערבים...
ותשווה את זה לשכבה של ראשון שזה בערך 400 איש בשכבה... |
שכבה מעפנה יש לך אחי...
אני מקווה לפחות שהבנות כוסיות :D
ואני אישית מכיר כמה חמורים מיגאל אלון בראשון... :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כי הם לא מפונקים כמו פיתוחניקים?! |
מה הקשר?!!?
אתה סתום אש..... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שכבה מעפנה יש לך אחי...
אני מקווה לפחות שהבנות כוסיות :D
ואני אישית מכיר כמה חמורים מיגאל אלון בראשון... :) |
בטח שהבנות כוסיות אחי :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה הקשר?!!?
אתה סתום אש..... |
קודם כל אתה הסתום מביננו...
דבר שני מה הקשר?
כי הפיתוחניקים המפונקים שלכם יבכו אם יפוצצו אותם במכות אז העיפו אותכם הביתה... :)
מה אכפת לי נראה לך מזה?!?!?!
אתה סתום כי זרקתצ דבר כזה לאוויר בלי ביסוס |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב תפסיקו לריב!!!!!!
בכל מקרה, אתם לא תראו אותי עד יום חמישי כי אני יוצא לגדנ"ע
אז ביי לכם!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אני סתום...
הקטע שהם הולכיןם לקבל בראש מזה
ואם הוא יעשו שוס סקנדל
יזיינו להם את התחת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב אני סתום...
הקטע שהם הולכיןם לקבל בראש מזה
ואם הוא יעשו שוס סקנדל
יזיינו להם את התחת |
נשבע לך אתה ילד לא מובן |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב תפסיקו לריב!!!!!!
בכל מקרה, אתם לא תראו אותי עד יום חמישי כי אני יוצא לגדנ"ע
אז ביי לכם!!!! |
תהנה אח שלי תעשה חיים
והכי חשוב שמור על עצמך |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב אני סתום...
הקטע שהם הולכיןם לקבל בראש מזה
ואם הוא יעשו שוס סקנדל
יזיינו להם את התחת |
נו באמת, על מה יכולים להאשים אותנו? הגנה עצמית לא מוצלחת? :) חחחחח
ואורן, בהצלחה!! |
|
|
| MoSH_MaN |
לא אותכם
את הבסיס |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא אותכם
את הבסיס |
אה, זה באמת אין לי מושג, יכול להיות, אבל זה צהל מה כבר יכולים לעשות? אולי יחליפו איזה מפקד, למרות שזו ממש לא היתה אשמתם, לא ישמנו את הגישה או משהו זה בטוח... |
|
|
|
|