|
גדנ"ע 2002 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
חזרתי!!!!!!!!!!!!!!!
יו איזה סבבה היה!!!
אני מה זה נהניתי!!!
הייתי חניך תורן, ובסוף הייתי חניך מצטיין.........
בקיצור, היה כיף... רק שחשבתי שיהיה יותר קשה אבל חפיף..... :D |
|
|
| MoSH_MaN |
הבנתי שהולכים להשלים לנו 4 ימי גדנ"ע
לא יודע אם אני יצא
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by m0sh
????? ??????? ?????? ??? 4 ??? ???"?
?? ???? ?? ??? ???
:D |
??????!!!
?21 ??????? ?? ?25
?? ??? ???"? ! ! !
???? ?????.......???? ?? ????? ?? ????? ???? ???? ?????
???? ???? ????......???? ??? ???? ????????
:p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
וצדקתי!!!
ב21 לספטמבר עד ה25
יש לנו גדנ"ע ! ! !
איזה קטעים.......נראה לי עכשיו כל החברה יצאו יהיה קטעים
הפעם בשדה בוקר......טרור אני הולך לעשותתתת
:p |
תזהר לא לחטוף מכות הפעם :)
ולשמור על הדברים שלך :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תזהר לא לחטוף מכות הפעם :)
ולשמור על הדברים שלך :D |
חחחחחחחחחחחחח
אשכרה
ומוש - תגיד לא סיפרת לי מה קרה בסוף עם החבר'ה הפופציקים האלה
מרעננה וגבעת חן ! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
וצדקתי!!!
ב21 לספטמבר עד ה25
יש לנו גדנ"ע ! ! !
איזה קטעים.......נראה לי עכשיו כל החברה יצאו יהיה קטעים
הפעם בשדה בוקר......טרור אני הולך לעשותתתת
:p |
אם זה בשדה בוקר תגיד לי אני כבר ידאג לקמבן אותך :) |
|
|
| DjChook |
איך אני אוהב הקפצות
חחח העיקר שאתה שמח מושל'ה
למרות שהרצליה לא עלו
:(
(אני מקווה שאתה לא נוטר טינה לרמת גן חחח) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחח
אשכרה
ומוש - תגיד לא סיפרת לי מה קרה בסוף עם החבר'ה הפופציקים האלה
מרעננה וגבעת חן ! |
חחח ואללה מ
אמרתי לעצמי מי צריך את החרא הזה...
בשביל מה אני עושה את זה ? כבוד?
מה זה כבוד בכלל?
שאתה מתייחס למילה כבוד בשביל לא לצאת הומוולהחשב הומו אז מי צריך את החרא
הם הרי לא מזיזים לי את הביצה ככה שהכבוד הזה בכלל לא שווה ללכת מכות...אני את השלב הזה בחיים עברתי
ואין לי בעיה איתם וגם ידעתי שהם לא יעשו כלום
בקיצור עם הנמרוד הזה אני בסדר נראה לי
אני חושב שהוא היה אמור לבוא אלי עם אחת מאד כוסית
ורועי - לא קיבלת מכות ולא גנבו לי דברים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח ואללה מ
אמרתי לעצמי מי צריך את החרא הזה...
בשביל מה אני עושה את זה ? כבוד?
מה זה כבוד בכלל?
שאתה מתייחס למילה כבוד בשביל לא לצאת הומוולהחשב הומו אז מי צריך את החרא
הם הרי לא מזיזים לי את הביצה ככה שהכבוד הזה בכלל לא שווה ללכת מכות...אני את השלב הזה בחיים עברתי
ואין לי בעיה איתם וגם ידעתי שהם לא יעשו כלום
|
יפה יפה אחי! כמו שצריך
פשוט תעשה
"חומה"
ואל תתיחס חחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ורועי - לא קיבלת מכות ולא גנבו לי דברים |
אז קבל את התנצלותי הכנה...
לפי מה שזכרתי זה מה שקרה... |
|
|
| LA© |
GO!!!
הגדנ"ע זה משהו בן זונה…..
חוויה!!
:crazy: :crazy: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by LA©
GO!!!
הגדנ"ע זה משהו בן זונה…..
חוויה!!
:crazy: :crazy: |
באמת זאת חוויה שעד היום אנחנו כל הח'ברה נפגשים וזה
ונזכרים בגדנ"ע וצוחקים חבל על הזמן
רק צחוקים הולך שם |
|
|
|
|