return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
גדנ"ע 2002 (pg. 16)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
חזרתי!!!!!!!!!!!!!!!

יו איזה סבבה היה!!!
אני מה זה נהניתי!!!
הייתי חניך תורן, ובסוף הייתי חניך מצטיין.........

בקיצור, היה כיף... רק שחשבתי שיהיה יותר קשה אבל חפיף..... :D
MoSH_MaN
הבנתי שהולכים להשלים לנו 4 ימי גדנ"ע

לא יודע אם אני יצא
:D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by m0sh
????? ??????? ?????? ??? 4 ??? ???"?

?? ???? ?? ??? ???
:D


??????!!!

?21 ??????? ?? ?25
?? ??? ???"? ! ! !
???? ?????.......???? ?? ????? ?? ????? ???? ???? ?????
???? ???? ????......???? ??? ???? ????????

:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
וצדקתי!!!

ב21 לספטמבר עד ה25
יש לנו גדנ"ע ! ! !
איזה קטעים.......נראה לי עכשיו כל החברה יצאו יהיה קטעים
הפעם בשדה בוקר......טרור אני הולך לעשותתתת

:p


תזהר לא לחטוף מכות הפעם :)
ולשמור על הדברים שלך :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תזהר לא לחטוף מכות הפעם :)
ולשמור על הדברים שלך :D


חחחחחחחחחחחחח
אשכרה

ומוש - תגיד לא סיפרת לי מה קרה בסוף עם החבר'ה הפופציקים האלה
מרעננה וגבעת חן !
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
וצדקתי!!!

ב21 לספטמבר עד ה25
יש לנו גדנ"ע ! ! !
איזה קטעים.......נראה לי עכשיו כל החברה יצאו יהיה קטעים
הפעם בשדה בוקר......טרור אני הולך לעשותתתת

:p



אם זה בשדה בוקר תגיד לי אני כבר ידאג לקמבן אותך :)
DjChook
איך אני אוהב הקפצות

חחח העיקר שאתה שמח מושל'ה

למרות שהרצליה לא עלו
:(

(אני מקווה שאתה לא נוטר טינה לרמת גן חחח)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחח
אשכרה

ומוש - תגיד לא סיפרת לי מה קרה בסוף עם החבר'ה הפופציקים האלה
מרעננה וגבעת חן !


חחח ואללה מ
אמרתי לעצמי מי צריך את החרא הזה...
בשביל מה אני עושה את זה ? כבוד?
מה זה כבוד בכלל?
שאתה מתייחס למילה כבוד בשביל לא לצאת הומוולהחשב הומו אז מי צריך את החרא
הם הרי לא מזיזים לי את הביצה ככה שהכבוד הזה בכלל לא שווה ללכת מכות...אני את השלב הזה בחיים עברתי
ואין לי בעיה איתם וגם ידעתי שהם לא יעשו כלום
בקיצור עם הנמרוד הזה אני בסדר נראה לי
אני חושב שהוא היה אמור לבוא אלי עם אחת מאד כוסית

ורועי - לא קיבלת מכות ולא גנבו לי דברים
Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח ואללה מ
אמרתי לעצמי מי צריך את החרא הזה...
בשביל מה אני עושה את זה ? כבוד?
מה זה כבוד בכלל?
שאתה מתייחס למילה כבוד בשביל לא לצאת הומוולהחשב הומו אז מי צריך את החרא
הם הרי לא מזיזים לי את הביצה ככה שהכבוד הזה בכלל לא שווה ללכת מכות...אני את השלב הזה בחיים עברתי
ואין לי בעיה איתם וגם ידעתי שהם לא יעשו כלום


יפה יפה אחי! כמו שצריך
פשוט תעשה
"חומה"
ואל תתיחס חחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ורועי - לא קיבלת מכות ולא גנבו לי דברים


אז קבל את התנצלותי הכנה...
לפי מה שזכרתי זה מה שקרה...

LA©
GO!!!
הגדנ"ע זה משהו בן זונה…..
חוויה!!

:crazy: :crazy:
Sniper
quote:
Originally posted by LA©
GO!!!
הגדנ"ע זה משהו בן זונה…..
חוויה!!

:crazy: :crazy:


באמת זאת חוויה שעד היום אנחנו כל הח'ברה נפגשים וזה
ונזכרים בגדנ"ע וצוחקים חבל על הזמן
רק צחוקים הולך שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement