|
גדנ"ע 2002 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Rising
לא רציתי לפתוח טופיק מטומטם..
אז הנה תגובה מטומטמת,
אני נכנס לוואלה וזה ..
פתאום אני קולט יש מלא הודעות רק של איזה כיתה בבית ספר מעפן..
עשו לעצמם אתר עם תמונות...
יש פורום שכתוב שיעורי בית...מערכת שעות..דברים מפגרים יא אללה!!
אני ממש מרחם על אותה כיתה, אז רציתי לשתף אותכם :)
http://planet.nana.co.il/my_class/
קטע מפיל:
http://planet.nana.co.il/my_class/bord.htm
"ביום שישי ה-19.9.02 יש מסיבה אצל הדס בבית"
:stongue: :haha: :stongue: :haha: |
רגע, וזה שאתה מסתכל על התמונות שלהם ובאתר הזה הופך אותך ליותר מעפן מהם לא? :)
חחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
רגע, וזה שאתה מסתכל על התמונות שלהם ובאתר הזה הופך אותך ליותר מעפן מהם לא? :)
חחחח |
ת'אמת ממש לא!!
הוא סתם ראה משהו מצחיק
הם פשוט הפכו את זה לעלוב |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת ממש לא!!
הוא סתם ראה משהו מצחיק
הם פשוט הפכו את זה לעלוב |
חחחח נגיד... :) |
|
|
| oDrori |
לך תדע רועי, אולי הוא רוצה לברר איפה הבית של הדס
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
לך תדע רועי, אולי הוא רוצה לברר איפה הבית של הדס
:) |
אז למה הוא לא שאל אותי פשוט?!?! |
|
|
| MoSH_MaN |
פשייייייי כמה שאתם מצחיקים.......או שלא
יאללה די תחזרו לנושא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פשייייייי כמה שאתם מצחיקים.......או שלא
יאללה די תחזרו לנושא |
לאיזה נושא יש לחזור בדיוק?!
למכות שלא יהיו בין שביב לג'סי כהן?
מוצה גם |
|
|
| DjChook |
הוצאת לי את המילים מהפה רועי
מוש מה נסגר איתך :) |
|
|
| Rising |
בעעע עלייך
vortex :wtf:
שכחתי שאתה הכלי פה.. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
רגע, וזה שאתה מסתכל על התמונות שלהם ובאתר הזה הופך אותך ליותר מעפן מהם לא? :)
חחחח |
תרוצה להגיד לי שאתה לא היסתכלת?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
תרוצה להגיד לי שאתה לא היסתכלת?? |
עכשיו תחכה 5 ימים לתשובה למה הוא נסע לגדנ"ע שלו |
|
|
| Sniper |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|