return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
גדנ"ע 2002 (pg. 6)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
עידכון

החולנים הם משכונת ג'סי כהן

ואם מישהו לא יודע......אז זה ממש מסוכן שם ופי כמה משביב...

ולפי השמועות הם באים מחר לתיכון שלנו

הם שלחו הודעות מהפלא לאנשים ואמרו
והחברה משביב חשבו שזה היה אמור להיות ביום רביעי אז הם באו
אבל זה ביום שישי לפי השמועה....

:eek:
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עידכון

החולנים הם משכונת ג'סי כהן

ואם מישהו לא יודע......אז זה ממש מסוכן שם ופי כמה משביב...

ולפי השמועות הם באים מחר לתיכון שלנו

הם שלחו הודעות מהפלא לאנשים ואמרו
והחברה משביב חשבו שזה היה אמור להיות ביום רביעי אז הם באו
אבל זה ביום שישי לפי השמועה....

:eek:

חחחחח
אשכרה בת-ים - ניו-יורק אתם ...
:)

קיצר בהצלחה במכות לעתיד חחחחח
סתם אחי - יאללה עזוב אותך שטויות
קנה להם במבה ותעשו סולחה ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עידכון

החולנים הם משכונת ג'סי כהן

ואם מישהו לא יודע......אז זה ממש מסוכן שם ופי כמה משביב...

ולפי השמועות הם באים מחר לתיכון שלנו

הם שלחו הודעות מהפלא לאנשים ואמרו
והחברה משביב חשבו שזה היה אמור להיות ביום רביעי אז הם באו
אבל זה ביום שישי לפי השמועה....

:eek:


בשביל הם באים לשם אני לא מבין?
לעוד מכות1?!?!?
MoSH_MaN
ברור כי שביב רצו לעשות הפוך
לא יודע

בקיצור אני בכלל לא מתערב
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

בקיצור אני בכלל לא מתערב



וטוב שכך אחי

שום דבר טוב לא יצא מיזה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ברור כי שביב רצו לעשות הפוך
לא יודע

בקיצור אני בכלל לא מתערב


זה לא קצת טמטום כי בהרצליה יש קצת יותר חבר'ה עכשיו??
luckystrike
מוש עם החבר'ה משביב אתם הורגים להם את האמא
...

בשביב יש אנשים שעדיין אני לא בטוח אם הם לא
ברחו מאיזה אורווה או משהוא כזה ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מוש עם החבר'ה משביב אתם הורגים להם את האמא
...

בשביב יש אנשים שעדיין אני לא בטוח אם הם לא
ברחו מאיזה אורווה או משהוא כזה ...


מזכיר לי איזה אחד משביב שאז חזר באותו אוטובוס איתי מהתחנה המרכזית בתל אביב
איזה מסומם הוא היה חבל על הזמן
זה סיפור לספרים אחי...
תזכיר לי אני יספר לך שאני רואה אותך
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מזכיר לי איזה אחד משביב שאז חזר באותו אוטובוס איתי מהתחנה המרכזית בתל אביב
איזה מסומם הוא היה חבל על הזמן
זה סיפור לספרים אחי...
תזכיר לי אני יספר לך שאני רואה אותך


סבבבבבבה
Sniper
מוש אחי אתה עושה בטוח שאתה לא מתערבבב
תצא מזה נקי

MoSH_MaN
אני יודע כמה משוגעים החברה משביב אבל גס'י כהן זה יותר!!!
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני יודע כמה משוגעים החברה משביב אבל גס'י כהן זה יותר!!!


idd
החוק הראשון שבור כמוני למד זה שלא מתעסקים איתם...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement