return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
גדנ"ע 2002 (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
אחי זה היה בצחוק
וואלה אני לא יודע איך קוראים לך :)
ripcurl
אסף ברויטמן
ripcurl
והאמת שאני לא יודע את השם שלך גם...
;)
MoSH_MaN
אסף בלי להתלהב הסיפור שלי זה מה שקרה

הלכו מכות כולה איזה 5 ילדים
השאר סתם מזיינים לך את השכל

אני הייתי שם ולא אתה


ולא אכלתי שום מכות
קיבלתי בוקס אבל זה לא הזיז
DjChook
חן הראל
או צ'וק
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אסף בלי להתלהב הסיפור שלי זה מה שקרה

הלכו מכות כולה איזה 5 ילדים
השאר סתם מזיינים לך את השכל

אני הייתי שם ולא אתה


ולא אכלתי שום מכות
קיבלתי בוקס אבל זה לא הזיז


אם היית קורא כמו שצריך הייתה רואה שרשמתי שרק 2-3 עשו משהו
והשאר רק הסתכלו כמו שאמרת

והאמת
זה ממש לא קריטי מה באמת קרה
העיקר כולם בסדר (טוב נו, לא כולם)י
ואתה הייתה בסדר
MoSH_MaN
מי סיפר לך?
כי הרבה מזיינים את השכל

אני באמתי וקיבלתי את הבוקס כמו גבר
ואני ראיתי בדיוק מי הלך מכות
nesher
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מי סיפר לך?
כי הרבה מזיינים את השכל

אני באמתי וקיבלתי את הבוקס כמו גבר
ואני ראיתי בדיוק מי הלך מכות


לא יודע למה, הייתה לי הרגשה שכשתחזור
לא משנה מה היה או מה לא היה
תספר לנו סיפורי גבורה ואומץ שלך
אני לא אומר שזה לא אמיתי , פשוט זה היה ברור לאללה שזה מה שהולך לקרות
MoSH_MaN
מה אתה רוצה שאני יגיד.?

שאני משחק אותה

אני לא עשיצי ממני גיבור
אמרתי שאני באתי לעזור לחבר שלי בפרק את הכתף
והייתי צריך לעבור עימות
אם הייתי מגיב זה היה הרבה יותר רציני
אבל לא עשיתי ממני גיבור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ורועי סתום את הפה שלך יא חתיכת הומו
אני לא מפחד ממך ואל תשחק לי אותה
ואל תנסה אפילו להתגרות בי יא הומו

שמעתי כבר מספיק שאתה נקניק
ואתה לא כזה חזק
אז סתום


אתה רוצה לנסות אותי יא בן זונה?!?!
אני יהרוג אותך על המקום יא מפגר אל תדליק אותי@!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
מעניין לי את התחת שאתה לא מפחד ממני אבל אם אתה תתחיל איתי אתה תגמור באיכילוב יא מפגר אל תשחק לי אותה גיבור עכשיו
אין לך בושה
לפני שבועיים ביקשת שאני יגן עליך אם ירצו להביא לך מכות ועכשיו אתה מסתלבט
גם כן ילד מפגר@!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

MoSH_MaN
רציתי שתעזרו לי למה הייתי לבד



ואני מסתלבט
זה אתה שמנסה להתלהב
וכל שנייה אתה רוצה לרדת עלי

אז סתום ת'פה שלך כבר
אנחנו חברים
אתה לא צריך להתחיל לרדת עלי

אני יודע טוב מאד מה רצית לכתוב

בפוסט שאכלתי מכות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רציתי שתעזרו לי למה הייתי לבד



ואני מסתלבט
זה אתה שמנסה להתלהב
וכל שנייה אתה רוצה לרדת עלי

אז סתום ת'פה שלך כבר
אנחנו חברים
אתה לא צריך להתחיל לרדת עלי

אני יודע טוב מאד מה רצית לכתוב

בפוסט שאכלתי מכות


אם אתה יודע אז אתה גם יודע טוב מאוד שזה בצחוק
אז מה ישר אתה קופץ ותופס תחת?!
אז אני מסתלבט וצוחק איתך
מה אתה מתרגש לי מכל דבר קטן?!?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement