|
גדנ"ע 2002 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחי זה היה בצחוק
וואלה אני לא יודע איך קוראים לך :) |
|
|
| ripcurl |
והאמת שאני לא יודע את השם שלך גם...
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
אסף בלי להתלהב הסיפור שלי זה מה שקרה
הלכו מכות כולה איזה 5 ילדים
השאר סתם מזיינים לך את השכל
אני הייתי שם ולא אתה
ולא אכלתי שום מכות
קיבלתי בוקס אבל זה לא הזיז |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אסף בלי להתלהב הסיפור שלי זה מה שקרה
הלכו מכות כולה איזה 5 ילדים
השאר סתם מזיינים לך את השכל
אני הייתי שם ולא אתה
ולא אכלתי שום מכות
קיבלתי בוקס אבל זה לא הזיז |
אם היית קורא כמו שצריך הייתה רואה שרשמתי שרק 2-3 עשו משהו
והשאר רק הסתכלו כמו שאמרת
והאמת
זה ממש לא קריטי מה באמת קרה
העיקר כולם בסדר (טוב נו, לא כולם)י
ואתה הייתה בסדר |
|
|
| MoSH_MaN |
מי סיפר לך?
כי הרבה מזיינים את השכל
אני באמתי וקיבלתי את הבוקס כמו גבר
ואני ראיתי בדיוק מי הלך מכות |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מי סיפר לך?
כי הרבה מזיינים את השכל
אני באמתי וקיבלתי את הבוקס כמו גבר
ואני ראיתי בדיוק מי הלך מכות |
לא יודע למה, הייתה לי הרגשה שכשתחזור
לא משנה מה היה או מה לא היה
תספר לנו סיפורי גבורה ואומץ שלך
אני לא אומר שזה לא אמיתי , פשוט זה היה ברור לאללה שזה מה שהולך לקרות |
|
|
| MoSH_MaN |
מה אתה רוצה שאני יגיד.?
שאני משחק אותה
אני לא עשיצי ממני גיבור
אמרתי שאני באתי לעזור לחבר שלי בפרק את הכתף
והייתי צריך לעבור עימות
אם הייתי מגיב זה היה הרבה יותר רציני
אבל לא עשיתי ממני גיבור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ורועי סתום את הפה שלך יא חתיכת הומו
אני לא מפחד ממך ואל תשחק לי אותה
ואל תנסה אפילו להתגרות בי יא הומו
שמעתי כבר מספיק שאתה נקניק
ואתה לא כזה חזק
אז סתום
|
אתה רוצה לנסות אותי יא בן זונה?!?!
אני יהרוג אותך על המקום יא מפגר אל תדליק אותי@!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
מעניין לי את התחת שאתה לא מפחד ממני אבל אם אתה תתחיל איתי אתה תגמור באיכילוב יא מפגר אל תשחק לי אותה גיבור עכשיו
אין לך בושה
לפני שבועיים ביקשת שאני יגן עליך אם ירצו להביא לך מכות ועכשיו אתה מסתלבט
גם כן ילד מפגר@!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| MoSH_MaN |
רציתי שתעזרו לי למה הייתי לבד
ואני מסתלבט
זה אתה שמנסה להתלהב
וכל שנייה אתה רוצה לרדת עלי
אז סתום ת'פה שלך כבר
אנחנו חברים
אתה לא צריך להתחיל לרדת עלי
אני יודע טוב מאד מה רצית לכתוב
בפוסט שאכלתי מכות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רציתי שתעזרו לי למה הייתי לבד
ואני מסתלבט
זה אתה שמנסה להתלהב
וכל שנייה אתה רוצה לרדת עלי
אז סתום ת'פה שלך כבר
אנחנו חברים
אתה לא צריך להתחיל לרדת עלי
אני יודע טוב מאד מה רצית לכתוב
בפוסט שאכלתי מכות |
אם אתה יודע אז אתה גם יודע טוב מאוד שזה בצחוק
אז מה ישר אתה קופץ ותופס תחת?!
אז אני מסתלבט וצוחק איתך
מה אתה מתרגש לי מכל דבר קטן?!?! |
|
|
|
|