|
גדנ"ע 2002 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא חשבתי שזה יהיה ככה
אבל בשדה בוקר פשוט עדיף |
שמע,
לא הייתי בבסיס שלכם אז אני לא יודע
אני יודע שהתנאים זה ממש לא משנה
כמה שיותר גרוע יותר כייף |
|
|
| MoSH_MaN |
אממממ לא חושב
לא יכלנו להתקלח
בונאה היה קררר
אבל עזוב באמצע הלילה שאין אור בכלל שם
חפיף
לא היה לי בעיה חוץ מהמקלחת המזדיינת הזאת |
|
|
| Sniper |
חחחחח
אנחנו עשינו היתערבות בין כל החברה מי שורד בלי מיקלחת כל החמישה ימים האלה
וכמובן שכולם ניצחו כי פשוט לא יכלנו להיתקלח
אבל שחזרתי הביתה דפקתי מיקלחת של שעה וחצייי |
|
|
| MoSH_MaN |
כן גם אנחנו תיכננו לעשות את זה!
:crazy: |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב נשים גם כאן
יש לי עוד מלא תמונות מהגדנ"ע
שלי -יש רק כמה אבל הנה אחת
 |
|
|
| Rising |
חחחח ג'סי כהן..
מה נסגר איתכם?
מי הם בכלל?!
---
מוש יא מסטול, רואים שהיה לך צרות שם ולא ישנת ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Rising
חחחח ג'סי כהן..
מה נסגר איתכם?
מי הם בכלל?!
---
מוש יא מסטול, רואים שהיה לך צרות שם ולא ישנת ;) |
זה שכונה וואחד וואחד!
וכן הזה שלי = שחכתי איך קוראים לזה
בולט רצח שאני עייף |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה שכונה וואחד וואחד!
וכן הזה שלי = שחכתי איך קוראים לזה
בולט רצח שאני עייף |
שקיות..? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
וכן הזה שלי = שחכתי איך קוראים לזה
בולט רצח שאני עייף |
המה שמו שלך? :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
המה שמו שלך? :D |
ואיך לעזאזל אפשר לשכוח את השם שלו? :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
ואיך לעזאזל אפשר לשכוח את השם שלו? :) |
אתה קורא לשלך בשם??
שמעתי על דברים מוזרים בחיים שלי אבל בנאדם.... :) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה קורא לשלך בשם??
שמעתי על דברים מוזרים בחיים שלי אבל בנאדם.... :) |
אתה לא?!! ...כנראה שהוא לא מספיק חשוב :rolleyes: |
|
|
|
|