|
גדנ"ע 2002 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| אני לא הסתכלתי ואני לא הסתכלתי... אני כ"כ יותר גזעי ממכם :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני כ"כ יותר גזעי ממכם :) |
תרנגול מעורב עם שור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תרנגול מעורב עם שור |
חחחחחחחחח אהבתי את הרעיון...
של העירוב לא של החיות האלה :D |
|
|
| DjChook |
עשו לנו עכשיו יעני מבחן בראור בגדנע
עשיתי
8:00
ב 2000
22 שכיבות שמיכה
(פחחחחחחחחחחחחחח מסכן שכמותי)
ו 38 בטן
(גם מסכןןןןן)
אני יכול יותר, סתם לא השקעתי כי הוא זיין אותנו
עשינו 2000 לאט, יעני 11 דקות
ואז שתי דקות מנוחה ויוצאים למדידה |
|
|
| Hell_Copter |
על הפנים אחי
עזוב את הקטע של ה 2000
מה זה 22 שכיבות שמיכה!?!??!!?!?
ויותר מזה... מה זה 38 בטן?!!??!!?
טעון שיפור מיידי
דיר בלאק |
|
|
| DjChook |
לכו תזדיינו
אני עושה יותר
היה קשה :( |
|
|
| Hell_Copter |
סעמק!!!!
אתמול הייתה תחרות של הבית ספר שלי באתלטיקה
אין לי מושג למה השתתפתי
לא הייתי במצב לזה בשיט!!
הגעתי שנה שעברה 5 בארץ ב 100 מטר ואתמול משהו כמו חמישי בבית ספר הגעתי
שתבינו רק כמה שלא הייתי במצב לרוץ...
סעמק... אחרי זה כאב לי הראש והקאתי פעמיים גם
התייבשתי שם לגמרי
פעם אחרונה שאני משתתף בתחרות אתלטיקה של הבית ספר!!!
עכשיו לא יודע למה אבל נתפסו לי השרירים בבטן וברגליים.... שונא את המורה הבת זונה הזאת שהכריחה אותי להשתתף!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| MoSH_MaN |
הפכת להיות עצלן בטלן אה? :p
סתם
כמה עשית?
בעע בגלל שרצתי פתאום 5000
הרסתי לי את המנוחה והשבר הליכה גדל
בעעעע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הפכת להיות עצלן בטלן אה? :p
סתם
כמה עשית?
|
עשיתי 13.20 שהשיא שלי זה בכלל 11.0
אמרתי כבר שלא הייתי במצב לרוץ...
סעמק על זה... פעם אחרונה שאני משתתף באתלטיקה של בית ספר!! |
|
|
| MoSH_MaN |
אני חייב לרוץ איתך פעם אחת
סתם לדעת כמה אני רץ
אני חושב שאני רץ ספרינטים טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני חייב לרוץ איתך פעם אחת
סתם לדעת כמה אני רץ
אני חושב שאני רץ ספרינטים טוב |
תבקש שימדדו לך 60 ותגיד לי כמה עשית...
אני יגיד לך כמה מטרים מאחוריי אתה תהיה כבר ב 100 :D |
|
|
|
|