return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
גדנ"ע 2002 (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
ואלה אחי העיקר שאתה בסדר
אני לא מבין איך הייתם קצת חבר'ה שם
אבל לא משנה :)
ripcurl
טוב אז ככה
השוואתי סיפורים של איזה 15 ילדים מי"א וזה הסיפור שיוצא

החברה מחולון האלה גנבו איזה 20 פאלפונים + כסף
ועשו גם בעיות לבנות (נכנסו להן למקלחות) הקיצר חיות אדם

ושהבנים של היובל התעמתו איתם התחילה תיגרה
ואלה היו 20 ערסים מחולון מול בערך 12 חברה שלנו
שמתוכם רק שניים או שלושה באמת עשו משהו

אבל לא היה סיכוי בכל מקרה

אלה מחולון זרקו אבנים ופתחו לאחד את הראש
ולאחד מפיתוח שברו את היד
DjChook
חחחח הגירסא של מוש לא מספיקה לך ? משווה גירסאות

ואיך השוות גרסאות עם 15 ילד עם היו שם 12

הממממ

חברים מצד האויב ?

סתם אחי

העיקר שמוש מוש שלנו בסיידר

לילה טוב
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח הגירסא של מוש לא מספיקה לך ? משווה גירסאות

ואיך השוות גרסאות עם 15 ילד עם היו שם 12

הממממ

חברים מצד האויב ?

סתם אחי

העיקר שמוש מוש שלנו בסיידר

לילה טוב


דיברתי עם 15 ילדים שאני מכיר
חלק היו חלק לא
חלק ראו מרחוק

זה מה שיצא
באמת בעיקר שהם בסדר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח הגירסא של מוש לא מספיקה לך ?


אתה סומך רק על מקור אחד שאתה עושה עבודה??
אני אישית היום שעשיתי עבודה בהסטוריה נעזרתי בכמה מקומות...
כל אחד אמר שהיטלר מת בתאריך אחר...
אחד בסוף אפריל ואחד ב 1 במאי
זאת סתם דוגמה... אבל לא יכולה להיות סתירה בגרסאות?!
Sniper
למה לעזעזל היה איתכם עוד ביצפר??
אצלנו היה רק משלנו והיה פשוט בן זונהההה
רק צחוקים:]

אבל זה לאמשנה העיקר שמוש שלי בריא וחזק:P
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אבל זה לאמשנה העיקר שמוש שלי בריא וחזק:P


זה מאוד מפתה להגיב על המשפט הזה...
אבל אני יתאפק
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה מאוד מפתה להגיב על המשפט הזה...
אבל אני יתאפק


תרגיש חופשי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
תרגיש חופשי


עזוב אחי מספיק הוא אכל מכות מהאלה....
DjChook
חחח רועי זה היה בצחוק

אבל ההוא עושה

דיברתי עם 15 ילד

טוב שהוא לא עשה עבודת חקר מעמיקה לפרופסורה

MoSH_MaN
טוב בבקשה אל תזיינו לי את השכל
כי יש מלא שעושים כן ראיתי את זה ובאתי להכניס לו אבל ברגע האחרון........



זה בולשיט
כולה איזה 5 הלכו מכות

לי כולם עשו שיצאתי גבר ושאני לא רואה ממטר
למה נכנסתי פנימה בלי פחד בשביל להציל חבר שלי

והייתי לבד
פשוט כולם התסכלו
אני לא יחזיר כשאני אחד מול שלוש


ורועי סתום את הפה שלך יא חתיכת הומו
אני לא מפחד ממך ואל תשחק לי אותה
ואל תנסה אפילו להתגרות בי יא הומו

שמעתי כבר מספיק שאתה נקניק
ואתה לא כזה חזק
אז סתום



די אל תעצבנו אותי אני מספיק עצבני :whip:

עיצבן אותי שכולם הסתכלו ומלא לא היו באיזור :whip: :whip: :whip:
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
חחח רועי זה היה בצחוק

אבל ההוא עושה

דיברתי עם 15 ילד

טוב שהוא לא עשה עבודת חקר מעמיקה לפרופסורה


ל"הוא" יש שם...
וההוא במקרה מכיר חצי מהשיכבה של מוש
ומה לעשות שכל מי שיצא לי לדבר איתו הדבר הראשון שעלה היה הגדנ"ע
אז רציתי לשתף אותכם בסיפור שיצא מאוסף הגירסאות

אז אם זה לא מניין אותך אל תגיב
ושמור את המשפטים החכמים לאנשים אחרים בפורום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement