|
גדנ"ע 2002 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
רועי מה אתה משתחצן
עם תוצאה כזאתי אני מאמין שמוש עובר אותך
ות'אמת גם אני |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי מה אתה משתחצן
עם תוצאה כזאתי אני מאמין שמוש עובר אותך
ות'אמת גם אני |
אתה בא לדרוך לי על העצבים?
אני לא הרגשתי טוב ולא הייתי במצב לרוץ בכלל!!!
אתה לא מבין שהקאתי פעמיים וכמעט התמוטטתי בכיתה אחרי?
התייבשתי בצורה קשה!!
ואם אתה לוקח אותי אני מביא לך 200 שקל
אם לא אתה מביא לי 50
יש מצב? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה בא לדרוך לי על העצבים?
אני לא הרגשתי טוב ולא הייתי במצב לרוץ בכלל!!!
אתה לא מבין שהקאתי פעמיים וכמעט התמוטטתי בכיתה אחרי?
התייבשתי בצורה קשה!!
ואם אתה לוקח אותי אני מביא לך 200 שקל
אם לא אתה מביא לי 50
יש מצב? |
היי היי כל מה שקשור בהימורים חובה לערב אותי !
קיצר אני מכנס את הכסף מי שם על מה ? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי היי כל מה שקשור בהימורים חובה לערב אותי !
קיצר אני מכנס את הכסף מי שם על מה ? |
חחח אני יארגן מקום
ויקח 10 אחוז מהרווחים
מתאים
? |
|
|
| MoSH_MaN |
הקטע שפעם אחרונה שרצתי ספירנט
שזה היה ישר אחרי ריצות ארוכות ואלנקות
שבדיוק אכלתי חצי שעה לפני סופגנייה
וארוחת צהריים לםני שעה
אז רצתי טוב
אבל עדיין המדריך הביא וואחד ספרינט שזיין גם אותי........לא יודע מאיפה
ונראה לי שהוא לא יכול להיות כל כך הרבה יותר מהר מ11 שניות...
אבל הייתי אחרי הרבה ריצות אז לך תדע |
|
|
| Hell_Copter |
אני הפניתי את ההתערבות לחן
אבל גם איתך אין לי בעיה להתערב
תעשו לי טובה...!!!
אז ב 2000 אתה תקח אותי מוש אבל ב 100 אין לך סיכוי נגדי
תארגנו הימורים ונעשה את זה
בזמן האחרון אני מרויח הרבה כסף קל אז מה אכפת לי |
|
|
| DjChook |
רועי
אין לי ספק שתיקח אותי אחי, זה נאמר בהומר בגלל התוצאה שרשמת
כמה אתה עושה 2000 ? |
|
|
| Tarantula |
אוף עם כוללככםם...
רק את השיכבה שלנו דפקו... אין לנו גדנע:whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי
אין לי ספק שתיקח אותי אחי, זה נאמר בהומר בגלל התוצאה שרשמת
כמה אתה עושה 2000 ? |
סליחה באמת שלא הייתי במצב לרוץ בכלל והתייבשתי
לא יודע כמה אני עושה באלפיים כי שנתיים בערך לא רצתי את זה...
אבל גם לא מטריד אותי במיוחד
ואלונה.. גם אותנו לא הוציאו...
קקי!! |
|
|
| MoSH_MaN |
איך התייבשת מריצ 100 מטר?
אני מ5000.....
אבל מ100?! |
|
|
| DjChook |
מוש זה מטומטם להתייבש בכלל מריצות
פשוט צריך להכין את עצמך
כמה אתה עושה 2000 ? |
|
|
| MoSH_MaN |
יא דביל מה אני יעשה לא רצתי שבועיים
ואתה רץ ויש שמש ואתה רץ הרבה
אז מה אני יעשה יא מאפנה אתה חושב שזה אשמתי?
וזה בכלל לא משהו מיוחד
קורה להרבה
אני לא יודע כמה אני עושה
פעם אחרונה
7:00
באלפיים בדוק |
|
|
|
|