return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
גדנ"ע 2002 (pg. 13)
View this Thread in Original format
DjChook
רועי מה אתה משתחצן
עם תוצאה כזאתי אני מאמין שמוש עובר אותך
ות'אמת גם אני
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי מה אתה משתחצן
עם תוצאה כזאתי אני מאמין שמוש עובר אותך
ות'אמת גם אני


אתה בא לדרוך לי על העצבים?
אני לא הרגשתי טוב ולא הייתי במצב לרוץ בכלל!!!
אתה לא מבין שהקאתי פעמיים וכמעט התמוטטתי בכיתה אחרי?
התייבשתי בצורה קשה!!

ואם אתה לוקח אותי אני מביא לך 200 שקל
אם לא אתה מביא לי 50
יש מצב?
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה בא לדרוך לי על העצבים?
אני לא הרגשתי טוב ולא הייתי במצב לרוץ בכלל!!!
אתה לא מבין שהקאתי פעמיים וכמעט התמוטטתי בכיתה אחרי?
התייבשתי בצורה קשה!!

ואם אתה לוקח אותי אני מביא לך 200 שקל
אם לא אתה מביא לי 50
יש מצב?

היי היי כל מה שקשור בהימורים חובה לערב אותי !

קיצר אני מכנס את הכסף מי שם על מה ?
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
היי היי כל מה שקשור בהימורים חובה לערב אותי !

קיצר אני מכנס את הכסף מי שם על מה ?


חחח אני יארגן מקום
ויקח 10 אחוז מהרווחים
מתאים
?
MoSH_MaN
הקטע שפעם אחרונה שרצתי ספירנט

שזה היה ישר אחרי ריצות ארוכות ואלנקות
שבדיוק אכלתי חצי שעה לפני סופגנייה
וארוחת צהריים לםני שעה

אז רצתי טוב
אבל עדיין המדריך הביא וואחד ספרינט שזיין גם אותי........לא יודע מאיפה

ונראה לי שהוא לא יכול להיות כל כך הרבה יותר מהר מ11 שניות...

אבל הייתי אחרי הרבה ריצות אז לך תדע
Hell_Copter
אני הפניתי את ההתערבות לחן
אבל גם איתך אין לי בעיה להתערב
תעשו לי טובה...!!!

אז ב 2000 אתה תקח אותי מוש אבל ב 100 אין לך סיכוי נגדי

תארגנו הימורים ונעשה את זה

בזמן האחרון אני מרויח הרבה כסף קל אז מה אכפת לי
DjChook
רועי

אין לי ספק שתיקח אותי אחי, זה נאמר בהומר בגלל התוצאה שרשמת

כמה אתה עושה 2000 ?
Tarantula
אוף עם כוללככםם...
רק את השיכבה שלנו דפקו... אין לנו גדנע:whip:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי

אין לי ספק שתיקח אותי אחי, זה נאמר בהומר בגלל התוצאה שרשמת

כמה אתה עושה 2000 ?


סליחה באמת שלא הייתי במצב לרוץ בכלל והתייבשתי

לא יודע כמה אני עושה באלפיים כי שנתיים בערך לא רצתי את זה...
אבל גם לא מטריד אותי במיוחד


ואלונה.. גם אותנו לא הוציאו...
קקי!!
MoSH_MaN
איך התייבשת מריצ 100 מטר?


אני מ5000.....

אבל מ100?!

DjChook
מוש זה מטומטם להתייבש בכלל מריצות
פשוט צריך להכין את עצמך

כמה אתה עושה 2000 ?
MoSH_MaN
יא דביל מה אני יעשה לא רצתי שבועיים
ואתה רץ ויש שמש ואתה רץ הרבה

אז מה אני יעשה יא מאפנה אתה חושב שזה אשמתי?
וזה בכלל לא משהו מיוחד
קורה להרבה

אני לא יודע כמה אני עושה
פעם אחרונה
7:00
באלפיים בדוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement